Thursday, June 18, 2015

terapi

Pınar nefes alıp vermek işe yarıo ama
daha iyiyim
ben: evet iyi oliyo
bi de nefes alıp verirken
çok güzel doğalı bi yerdeymiş gibi de gözünde canlandırabilirsin
Pınar: tamam
iyi olur
denizli filan
ben: hıhı
hangi ağaçları seviyosan ondan da koy
ben bi tane göl ve ağaç manzaralı evin balkonundaymışım
müstakil ev ama
onu düşünücem
alknworşgnot
Pınar: ahşap mı
:D
ben:
   hayır amerikan filmlerindeki evler gibi çift katlı
böyle porselen beyaz çaydanlıktan
bitki çayı
koyyomuşum
Pınar:    kuşlar ciklesin ağaç yaprakları ses çıkarsın
ben:    verandası falan da varmış ama ben arka taraftayım etrafta insan yok huzurlu
hıhı hıhı
tatlı bi rüzgar falan esiyomuş
Pınar:  evet bi de
fırından kek kokusu gelsin
ben: huehuhau gelsin gelsin
keki de çayın yanına alırım

 Pinar:  bi sincap göz kırpsın ajahjdhs

 ben:  poeı6nudoıp6nıud6mnupm5ğ
hıhı
sonra da martıyla göz göze gelelim
 Pinar:  sonra bi bakmışsın
kek yok
 ben:  hulwrgbuextbhıvxlş6 un46sğui
martı beni oyalarken
sincap keki almış
 Pinar:  sonra da martı elinde kek dilimi olan sincabı
almış götürüo
 ben:  krhg olrbuyubxr nuyt
belgesele döndü
terapötik egzersizimiz
 Pinar:  auhuahuah
korku filmine benzicek birazdan

No comments: