Wednesday, June 26, 2013

kurabiyeme gaz maskesi yapar mısın?

biraz önce iş görüşmesindeydim. kadın, bi önceki felsefe öğretmeninin öğrencilerle sorun yaşadığını bu nedenle bi değişiklik düşündüklerini söyledi. kendimi övmem gereken bi andı. hemen "ben 3 yıldır felsefe öğretmenliğine ek olarak rehberlik de yapıyorum, aynı zamanda psikoloji yüksek lisansına devam ediyorum, öğrencilerin ihtiyaçlarını bildiğim için hiçbir zaman öğrencilerle sorun yaşamadım" dedim. nerdeyse "öğrencilerle iletişimi sizden öğrenicek diilim" demek gibiydi.

sonra kadın biz yaratıcı öğretmenlerle çalışmak istiyoruz. sizin dersinizde yaratıcı olarak neler yapılabilir dedi. yine kendimi övmek zorunda kaldım. "benim derslerim oldukça interaktif geçer, felsefeyi sosyolojiyi psikolojiyi mantığı gündelik hayatla çok iyi bütünleştirip öğrencilerin ilgisini çekicek hale getiriyorum. mesela sınıfı 2 ye ayırıp münazara yaptırmak, öğrencilere katılmadıkları bi görüş verip zorla o görüşü temellendirtmek, siyaset felsefesinde kendi ütopyalarını yazdırmak, sanat felsefesinde  müzik dinletip şarkıyla ilgili hislerini yazdırmak olsun bu tarz bi sürü şey yapılabiliyor" dedim. "daha tabi biraz düşünürsem sonsuz şey çıkar" diye de ekledim. o da sanki "yaratıcılığı sizden öğrenicek diilim" demek gibiydi.

bilmiyorum beni alırlar mı?

1 comment:

Anonymous said...

Yarin gel basla hemen.
Valla