Saturday, March 9, 2013

fırsat buldukça öksürüyorum

cicenk:
milyarlarca işim var yapmıyorum ya
ve akşam evde kalmak istiyorum ama nasıl mümkün olacak acaba
ev arkadaşlarım
bi yere gidecekler beni de sürüklemek isticekler
nasıl kaçsam
üf

ben:
gelemem çokişim var de
ne zamandan beri hayır diyemiyoruz

cicenk: 
dünyevi insanların ısrar etme gücüyle başa çıkamadığımızdan beri

ben: 
waıouytpn7ertny8erne<şp0

cicenk: 
adsuhaudha
yani o ısrara dayanmak gitmekten daha zor
onu anladığım günden beri hayır diyemiyorum

ben: 
4aybtuıwrıktzeıhntuıeotepğitkjapzeşymjt90e5pjty0e5yjtsh9e5
doğru
bana da öyle oluyo
yemek istemediğim halde bi sürü ikramı kabul etmek zorunda kaldım bu hayatta
karamelden nefret etmeme ramen karamelli çukulata yemek zorunda kaldım mesela dün

cicenk: 
önce gelgelgelgelgel kısmı sonra 
hepböyleyapıyosunama kısmı 
sonra hiçberaberbişiyapmıyoz kısmı
sonra geliştenolcaksonrayaparsın kısmı
sonra gelmezsen pişman olursun kısmı

ben: 
ahuhuahueh
of evet

cicenk: 
böyle binlerce aşaması var aslında
asduhajkd

ben: 
git eniysi

cicenk: 
sonra işte suçlama aşaması var

ben: 
lobnrtuaysrtbnzsyıobnyıoaeşza

cicenk: 
milyonlarca aşamayı geçip evde kalsan bile enerjin bitmiş oluyo

ben: 
evet vicdan azabı falan geliyo böyle

cicenk: 
üüf evet ya

ben: 
o kadar çok reddedince birini öldürmüş kadar oluyosun

cicenk: 
keşke beni sallamasalar ve kendileri gitseler
BENİ DIŞLASALAR KEŞKE

No comments: