Monday, February 25, 2013

nörotransmitter bu, sinir sisteminde durduğu gibi durmuyo /çiçek

Begüm
sonsuz uzunluktaki kitabın
ne zaman bitçek
bayadır sormuyodum
ahueha
Efe
evet merak etmiştik biz de
biter ya
schopenhauer tedavisi kitabı 1 sene önce çıkmış olsaydı
eksik ve daha kötü bi şekilde
şu an senin için bi şey ifade eder miydi
hmm 88 değil de 89 yılında çıkmış demek ki okumamalıyım mı diycektin
Begüm
huıewhsıwlz4rtunoz4
yerim senin açıklamanı
ben de iş yerine yazdığım kitapçığı yetiştiremedim
sorduklarında böyle diycem
ama muhafazakar ya bunlar
şöyle değiştiririm:
kuranı kerim bi sene önce çıksa
eksik ve daha kötü bi şekilde
sizi bu kadar etkiler myidi dicem
aheuhau
Efe
auhaue
neyse ki benim öyle sorumluluğum yok
hatta şu an kitabı silsem de
kimseye hesap vermem yani
Begüm
ya geçen gün toplantıdaydım
herkes dinli böyle
genel müdür dedi ki
seneye 15 tatilde UMREye mi gitsek hep birlikte
kişi başı 700 YURO versek yeter dedi
ay bana bi gülme geldi
umreye gittiğimi düşünsene bi de üstüne 700 yuro veriyorum
ateist olduğumu söylemiyorum diye
inanan durumunda kalıp
mecburen gitsem
ne komik olur
herkes çünkü nerdeyse onayladı
kurucu böyle süpriz yapıp
bu ayki maaşınızı toplu umreye verdim
diyomuş
brzuıwtsıoyethjspşyh
Efe
asşlkdşslakdşlaskdlsşak
hemen yıllık izne ayrılırsın
Begüm
hayır bi de gelmicem diyemedi kimse günah gibi oldu ben istemiyorum demek
Efe
sen bi şey dedin mi
Begüm
yok ben küçük bi gülme krizine girdim sadece
toplantı boyunca süren
ama mesela öyle bişey yapsalar ve bana niye gelmiyosun deseler
ne umresi ya
ben inanmıyorum öyle şeylere
diyemem
Efe
evet atarlar
Begüm
belki atmazlar ama dışlanırım ve ikide bir beni dine döndürmeye çalışırlar
o yüzden
"sonra bi ara giderim ben şimdi para lazım" gibi bişey diycem böyle istemiye istemiye
Efe
auhauh
siz önden gidin ben geliom
Begüm
adam süpriz yapıp sana bedava bilet aldım diyomuş böle
Efe
doğum günü hediyesi
Begüm
çok iyi çalışanlara ikramiye olarak
Efe
bi de böle çok sevinceğini düşünerek senin odana toplanmışlar
Begüm
umre gezisi hediye
Efe
sen işe gelince ışıkları açıyolar
Begüm
hkwbrauıwztnzpıroygmjzaer
Efe
yukarıdan konfetiler düşüyo
Begüm
ahuehuahueahu
ne diycem öyle yaparlarsa
gitmek zorundayım resmen
en iyisi ben gittim daha önce diyim ya
ksdbrzıwerjtsıeo5şumhyd5rumjpıosm5u
Efe
soru sorarlar
öyle yırtamazsın
Begüm
hof ya
napıcam
Efe
uçak korkusu var bende de
şimdiden başla bence eline fırsat geçtiğinde
ben de uçaktan korkarım ya falan de
uçakla ilgili bişey olunca
Begüm
ahuehuahuehuau
tamam
çok iyi bi plan oldu

No comments: