Friday, July 27, 2012

sazlı begüm

bodrum burası. bütün gün şıpır şıpır yüzdükten sonra, arkadaşlarla deniz kenarında akşam yemeğimizi yerken rüzgar şiddetini gittikçe arttırarak esiyordu ve ben bu rüzgar akımlarından ne kadar etkileniyor oluşumun içsel ölçümünü yaparken arkadaşlarıma "işte o son rüzgar üşüttü beni" dedim. sonra bu cümlenin adeta bir türkü ismi gibi olduğunu farkettim. türkünün sözleri ise muhtemelen şöyleydi:



O Son Rüzgar Üşüttü Beni

Saçların uçuştu rüzgarda
Her uçuşu açtı gönlümde bir yara
Ben şimdi hastayım ya
İşte o son rüzgar üşüttü beni

İştahım kapandı günlerce
Kıvrandım seni düşündükçe
Dostlarımda teselli aradım
Vefasız dostlar incitti beni

Gözlerini her hatırladığımda
Tatlı bir melankoli sardı içimi
Hani saçların uçuşuyordu ya
İşte o son rüzgar üşüttü beni

No comments: