Tuesday, June 5, 2012

internetten sonraki en iyi icat internet bankacılığıdır /ömüş

bugün bi tane veli geldi, çocuğunu sınava aldık. baya vakit geçirdik çocuk sınavdayken, sora bi ara başka bi veli gelip bana dondurma verdi, ben bi yandan dondurmayı yerken bi yandan diğer kadınla konuşmaya devam ettim.

bi anda kadın ölen annesi ve babasını anlatmaya başladı. baya etkilenmiş, ağlicak nerdeyse anlatırken. hatta üzüntüden menepoza girmiş bi çocuk daha istiyomş yapamamış. annesinin ölümü için kendini suçluyo falan ben de böle dondurma yiyorum karşısında dünyevi dünyevi. çukulatalar ağzıma bulaşıyo. ciddi dinlemeye çalışıyorum, yemiyim iki dakka diyorum ama o zaman da eriyo aşşaa doğru akıyo dondurma.

sonra kendimi tutamayıp "pfı" diye güldüm. kadına da şey dedim "ya dondurma bitince anlatsanız olur mu böyle kendimi çok ciddiyetsiz hissettim" kadın da önemli diil canım diyip anlatmaya devam etti. böylelikle aynı absürd durum 5 dakika daha devam etti. ve de artık kendimi ciddiyetsiz hissettiğimi o da bildiği için durum daha da absürd oldu. ne biçindi ya.

4 comments:

Beyaz Sayfa said...

İnternet
Banka
Dondurma
Ölen anne ve baba
5 dakika
Dumur oldum ama

:):):)

Living Maze said...

sen bi de beni mısır nişastasıyla terminatörü aynı cümlede kullanırken gör:D

UtkulardanEda said...

bi arkadaşım bi tespitte bulundu. dedi ki sen benim gibiymişsin. böyle paralel evrende ben annemin öğretmen olmasına gıcık olmamışım hayatım boyunca ve hem çocuklara olan sevgim hem de öğretme aşkı (ya da ukalalığım) sonucu ben aslında senmişim, sen de bi kısım benmişin. öyle düşündük yani biz.

Living Maze said...

humm doğrudur çünkü ben de biriki kere kendimi başka birisinin bi kısmı gibi hissetmiştim