Sunday, May 13, 2012

Sistematik olarak şimdiye kadar bana bir şey ifade şeyi yok

Google translate'in shining - förtvivlan min arvedel'i isveççeden türkçe'ye nefis bir şekilde çevirişini kendime saklayamadım.


"Ben siyah, benim görme gizlendiğinde
Hiçbir inanç, hiçbir umut ve aşk yok
Ben siyah, sokaklar, evler ve meydanlarda görmek
Ben siyah görmek ve hiçbir şey demektir

Förvivlan, gittiğim her yerde ve her yerde görüyorum
Umutsuzluk, benim miras
Ve ben söylediği ve yaptığı her şeyi biliyor
Yanılıyorlar gerçeği
Ama şöyle lanetli bedenimi çığlık
Sonra daha fazla ve daha fazla ve daha

Ezilmiş ve hasarlı ve kırık anlaşma
Sistematik olarak şimdiye kadar bana bir şey ifade şeyi yok
Manically bir otoban gibi geniş bir gülümseme ile
Sanırım bir daha yaşamak istemiyordu neden sonuçta cevap gerçekleştirmek
Çünkü hiçbir şey, hiçbir şey önemli değil
Hayır, hiçbir şey önemli değil"

3 comments:

phoebe said...

baya hoşmuş, hiç fena sayılmaz, beni benden aldı..

Living Maze said...

bu google translate süper ya isveççe bişeyin varsa hemen çevirt fobiş, çevirtmediğin her günü boşuna yaşıyosun sayılır

phoebe said...

resmen çok haklısın. Många rätt att formellt