Sunday, May 6, 2012

belli bi ilham dahilinde saçmalamak


geçen gün çalışma masamki tuzluk sırt çantamın içine düştü. çantamın içi tuz oldu hep. aynı çantanın ön gözüne de taa bienalde çalışırken toz halinde üçübiarada kahve dökülmüştü, hala temizlemedim. şu an sırt çantam dünyanın en pis çantası sayılabilir. neyse bu sabah abim benden sırt çantamı istedi. bi yandan çantadaki tuzları boşaltrken bi yandan da dün diş fırçasının saç jölesine düştüğünü söyledi. o esnada ben dünyanın en hijyenik ailesi olduğumuza karar verdim.

bienalde çantamın ön gözüne dökülen kahve parçacıklarını temizlemem için önder ve melis'ten çok baskı görmüş ama onların çantayı temizleme tavsiyelerine uymamıştım. bu dökülüm benim çantayla ilgili tutumuma sadece artık ön gözü kulllanmamak şeklinde yansımıştı. ertesi gün her zaman giydiğim yeşil hırkam yerine kahverengi hırkamı giydiğimde önder bunu, çantamın ön gözüne dökülmüş kahvelerin bana verdiği rahatsızlığı bastırışımın dışavurumu olarak yorumlamıştı.

çantamı aylardır temizlemememle o günden sonra satın aldığım ve giydiğim kahverengi kıyafetlerin sayısının artması arasında bi korelasyon var mıdır bilemiyorum ama bugün çantayı kullanacak olan abimde önümüzdeki günlerde kahverengi kıyafet artışı gözlemlersem bu teoriyi tekrar değerlendiricem.

No comments: