Monday, May 28, 2012

başlık işini napıcaz


begüm: 
ne saçma bi işim var ya
müdür aradı
bi çocuk arkadaşına terbiyesiz bi şiir yazmış
yarın sabah velisi gelicek haberin olsun diyo
ahuehua
phoebe: 
ahuahuahuahauhau
begüm: 
öğlen de bi veli aradı
çocuğa hergün 6 milyon veriyorum nereye harcıyo bi konuşur musunuz dedi
phoebe: 
auahahuahuaha
dfhjafhd
begüm: 
böle inanılmaz derecede gereksiz ayrıntıların dedektifliğini yapıyorum
phoebe: 
hayat kadınları ile kumarhanede yiomuş
begüm: 
ahuıhwertuıxnmwetx
test kitabı alcam diye hergün 6 milyon istiyomuş
2. sınıfa gidiyo
phoebe: 
6 nası bi sayı ya 5 de değil
begüm: 
8 yaşında
woşıeztmjpıwotkyğ
phoebe: 
auhauha
begüm: 
sora kitap almayıp bütün parayı bitirip geliyomuş
kumar mı oynuyo olum bu
hauhpzsworgmjtpusormöz
phoebe: 
dshjfahfjadfh
begüm: 
8 yaşında olmak ya
phoebe: 
taso kumarı filan
böle
begüm: 
8 yaşında biriyle iletişim kurmak ne garip ya
phoebe: 
çok ilginç yaaa
.D
auhueha ne diceksn ki
çocuğaa
begüm: 
ya ben geçen şeyi fark ettim
bu dünyada
phoebe: 
napıon 6 papeli dosdum
begüm: 
sıeoşynıoetxy
papel diyo ya
bu dünyada var ya
ilgilenilebilicek
dur bak yazıcam
bekle deftere yazmıştım dün getiriym
phoebe: 
getir bakıym
begüm: 
hıh
bu dünyada ilgilenebiliceğimiz sadece 12 tane şey var
uyku
yemek
boşaltım
sağlık
eğitim
arkadaşlık
aile
karşı cins
sanat
spor
bilim
bu kadar.
koskoca evrende
phoebe: 
çok bile yani
begüm: 
bunların dışında bişey yapamıyoruz
phoebe: 
benimkiler daha bile az
kjdsljgfj
begüm: 
hıh şimdi ona gelicem
8 yaşında olmak diyince
sabah ne yedin diyorum
kaçta yatıyosun diyorum
arkadaşlarınla aran nasıl diyorum
anne babasının davranışlarını soruyorum
bi de derslerini
şimdi 8 yaşında birinin işi yok flörtü yok
phoebe: 
bundan iyisi can sağlığı
begüm: 
bilimle ilgilenmiyo
phoebe: 
auhauauahhau
begüm: 
kaldı 9
ahuıoeqynrozwnm
phoebe: 
abi gülesim geldi yaa
uhauahuahaua
yazık ya
auhauhauah
begüm: 
ıloeruthnzılexn
aa bu hayatta yapılıcak bişey daha buldum
phoebe: 
neymiş
begüm:
oyun
phoebe:
hıı evet ya
ölmek?
o sayılıo mu
begüm: 
o sayılmaz
sürekliliği olması lazım
sürekli ölüyosan sayılır
phoebe:
karşı cins dedin de
aynı cinsli olan versiyonları da var
seks de geçsin
begüm: 
hıhı seks diyelim
seksi unutmuşum yannız
çok enteresan
phoebe: 
dfsjhakskjghdjahgfjkshgsjhgjhfks
begüm: 
aşk ve seks olarak 2 ye ayırabiliriz
oh oh baya oldu
14 oldu
phoebe: 
bi ferahladım ben de
gerçi yemek dolaşım filan
sağlık içinde ama
olsun
begüm: 
netleşti di mi yapılıcak aktiveteler
hayal kurmak da sayılır mı
phoebe: 
rüya görmek de
sayılcak o zaman
begüm: 
o uykuya dahil olsun
phoebe: 
hı tamam
begüm: 
fazla detaya girersek işin içindne çıakmayız
phoebe: 
asdfjhgfjdskaşdlfkhgjksklş
çok haklısın
ahauhauha
allaam ya
begüm: 
düşünmek hayal kurmak aynı kulvarda olarak listeye eklenebilir
phoebe: 
tamam
görünmez şeyler yapmalı
fiil işte onlar
yapıosun bişi ama
bi sen biliosun onu
begüm: 
hıhım

No comments: