Thursday, April 5, 2012

a true addams

rüyamda okyanusun içinde, devasa kayalıklar arası bi güzergahta güvenli denizaltımla gezinirken, etrafı keşfetmek ya da onun gibi tırt bi sebeple denizaltının dışına çıktım. o esnada çok öldürücü bi denizcanavarı kayalıkların ötesinde belirdi, aksi gibi denizaltının kapısını bi türlü bulamadığım için, ondan kaçamadım. kafama siyah poşet geçirerek canavara karşı kendimi kamufle mi etsem diye düşünürken panik içinde uyandım. saat 5 buçuktu. kendime, muhtemelen denizaltının temel güven duygumu; siyah poşedin ideal benliğimi temsil ettiği psikanalizini yaparken aklıma akşam pişirdiğim ıspanağı dolaba koymadığım geldi. ıspanağı dolaba koymak için pıtır pıtır mutfağa gittim. dünya hala aynı yerindeydi.

ıspanakla işim bittikten sonra sıcacık yatağıma dönüp, insana en az bi denizaltı kadar temel güven duygusu veren yumuşak, ılık yorganıma sarılarak tekrar uykuya daldım. bi sonraki rüyamda lezbiyendim; ayrıca böcekler, inşaatlar ve marilyn manson'lar vardı. psikanaliz konusunda daha çok yolum olduğuna karar verdim.

No comments: