Friday, April 13, 2012

gözlemci, dalga fonksiyonunu çökertti

cicenk:
bişey dicem
şrödinger demiş ki
bu demiş deney demiş
büyük şeyler için gözlenemez demiş
ondan sonra da
gözlenebiliyosa
valla çok absürd olur demiş

begüm:
aey5xertyu7c8ıv69jb8ogbupıou

cicenk:
o yüzden kedi paradoksunu
ortaya atmış
euhfauhs
gerçekten de günlük hayatta öyle şeyler olsa
çok tuhaf olurdu asuhdauh

begüm:
evet ya
günlük hayatın bug ları
ya ama enteresan işte
büyük parçaları küçük parçalar oluşturmuyo mu
nası ikisinin kuralları farklı oluyo
yine kendime yabancılaştım
böle dünya diye biyer varmış
çiçek var begüm var
bu kadar detaylı bi saçmalık

cicenk:
hayatımda görmedim

begüm:
hıhı
ya da tek hayatımda gördüm sadece

cicenk:
ya belki
bi daha geliyosundur dünyaya

begüm:
başka gezegene geliym
bi dahakine

cicenk:
tamam

begüm:
koskoca uzayda hep aynı gezegene mi geliym

cicenk:
filip bu yeniden dünyaya gelme olayına şöyle yaklaşmıştı bi keresinde
o zaman neden hep daha fazla insan var?
euhfalks

begüm:
ahuehuahue evet

cicenk:
ben de belki kutup ayıları insan olarak geliyodur demiştim

begüm:
loızsyfnzuılongoş

cicenk:
ve nesli tükenen tüm diğer hayvanlar
asuhdaj

begüm:
hıhı birleşip insan olarak gelebiliyolardır
fizik kuralları gibi
ahiret kuralları var
1 zürafa 2 timsah yarım fil birleşip

cicenk: 2 papağan+
asdlşkajoışilda,ild
lsaşdkşalidş

begüm:
bi insan olarak gelebiliyolarmış
ama böle bi sürü denklemler var talebe göre
3 papağan yarım zürafa 2 ördek de oluyo

cicenk:
mesela acaba ben neden kısa boyluyum

begüm:
ama 3 papağan yarım zürafa 1 fil olmuyo
yetmiyomuş

cicenk:
halbuki tamam bi zürafa
değil ama
bi zebra seçseydim
1 70 gelseydim

begüm:
ahuheuhue
bileşimindeki hayvanlara bakmak lazım


cicenk:
nasılımdır acaba
sence
sen hangi hayvanlardansındır

begüm:
ben 3 balık bi baykuş 1 karga 2 maymundan oluşuyomuşum
ahuhuahu

cicenk:
oluşuyomuşum euhfuha

begüm:
hıhı

cicenk:
keşke nüfus cüzdanında

böyle bi hane olsa
şöyle bi kod mesela 3B1B1K2M

begüm:
kujyzbnlıoegymtoşltmgoexm

cicenk:
tc kimlik numarası
asudahhdalşk

No comments: