Monday, March 5, 2012

kanguru ve yavrusu gibi olabiliriz /burak

ev burası. alışverişe gitmeliydim çünkü tuvalet kağıdının son rulosundaydık. o rulonun bitmesi sadece küçük bi çılgınlığa baktığı için bu çok stresli bi durumdu. mesela her an onu ıslak bi yere düşürüp tamamını kullanılmaz hale getirebilirdim; ya da bütün evi onunla silmeye kalkabilirdim. bugün tek bi tuvalet kağıdı rulosuyla idare edemeyecek kadar çılgındım. her an sonsuz sümüğüm akabilirdi ve bu da yetmezmiş gibi mumyalanmak isteyebilirdim.

şu anda o son tuvalet kağıdı rulosunu yememek için kendimi zor tutuyordum. onun o sonluluğunun etrafa yaydığı risk bana sanki 24 saat sonra meteor çarpacakmış ve dünyada son ruloyla başbaşa kalmışım gibi hissettiriyordu.

radyasyon emdiği iddia edilen kaküsüm, keşke tuvalet kağıdı sonluluğu riskini de emseydi diye düşünmeye başladım.

No comments: