Thursday, March 8, 2012

git ve onlara felsefe mezunlarının ne kadar para isteyebilceklerini göster /önder

begüm:
naptın görüşmüyeli


phoebe:
naaptım 3 saat eğitim vardı konferans salonunda yangınla ilgili
karbon monoksit zehirlenmesinde
zehirlendiğini çakıosun ama felç olduğun için ortamdan kaçamayıp
öylece ölüosun
begüm:
üüüüü
phoebe:
çok boktan di mi
begüm:
ebet ya
niye sinirimi bozdun şindi
phoebe:
ahahah
böyle tuhaf bilgiler hep aklımda kalıyor
begüm:
auıaehjaeuh
demek ki yangında yerde yatan insanı ölü sanmamalıyız
onu taşımalıyız
sora düzeliyo muymuş acaba felci
phoebe:
hayır asıl korkunç olan
zehirlenmişse
begüm:
düzelmiyosa kalsın orda
ühühühü
phoebe:
pek kurtarılamaması
hahahha
sorma ya
fucking shit
begüm:
ne biçin
phoebe:
karbonmonoksitten uzak dur
begüm:
tavav
kesin ölücez
ne acayip di mi
phoebe:
evet de ölcez ama
ölmek var ölmek var
begüm:
ya çok kötü ölüceksek
phoebe:
sallanan sandalyede uykuda ölmek lazım
begüm:
amilyat da iyi
masada kalsam keşke
phoebe:
cesetimiz de komşuları raatsız etcek kadar çürümesin
hı o da güzelmiş

morg da yakın
hiç kokmazsın
begüm:
hıhı
ölüm konusunda
amilyatta ölcem düşüncesi
benim akıl sağlığımı koruyo
dokdor dicek ki hayır çok riskli
yapmıyalım bu amilyatı
ben nolur lütfen nolur lütfen dicem
ahuehu
phoebe:
auheuhuahe
ama bi de
epikür mü diyordu
ben varken ölüm yok ölüm varken ben yoğum
begüm:
huhum
phoebe:
yani çok da korkmaya gerek yok aslında
3. derece yanıktan sağ çıkmak
daha fena
begüm:
ya zaten ben ölüm kavramından korkmuyorum
canım acicak diye korkuyorum
uçurumdan düştüğünü düşünsene
o 30 saniyeyi yaşicağma
hiç doğmamış olsaydım daha iyidi
phoebe:
ahahahahaha
olamaaaz diye böle
umutsuzluk kötü ya
begüm:
üühühü
her şeyin bittiği ve geri dönüşü olmadığı bilincini saniye saniye yaşıyosun
düştüysen bidmiştir
phoebe:
şey çok komik
hayııııır diye ölmek, filmleri çeviriolar ya öyle
nooo diye ölürsün de hayıııır ne
begüm:
hefaworgjt
hayır çok uzun
phoebe:
ahahaha
haaayıı! pat!
hatta haay! pat!
begüm:
gjnsıeo
evet kısa bi mesafeden düşüyosan no daha iyi
hayır uçurumdan falan düşüyosan olabilir

No comments: