Saturday, March 24, 2012

dilbilim ve zooloji arasında bi yerdeyim /çiçek

dün gece uyumadan önce 3 tane şey düşündüm. o 3 şeyi o kadar detaylı düşündüm ki şu an neden o kadar detaya girmişim acaba hayret ediyorum. nöronlarım ışık hızına ulaştığında birden uykuya dalmıştım. rüyamda yaşlı bi komşuyu bi yere götürecektim ama kadının evine girince ölmüş heralde, bulamadım çünkü. belki de ölmeyip sadece yok olmuştur, bilemiyorum; ne de olsa nöronlarımın şu anki hızı o rüyayı 3 gün geçmişe atılmış gibi göründürüyor.

sabah uyandığımda ise nihayet 3 şeyin sonsuzluğa uzanan detaylarını bi kenara bırakıp, elimin içindeki V harfine bakarak, koluna "bugün tek bir şeyi bile umursamadım" yazan efe gibi memento tadı yakaladım. ama benimki öyle özet bir anlatımdı ki V harfiyle açıkçası ne kastettiğimi hiç hatırlamıyordum.


çünkü istemediklerim arasından en çok onu istemiyordum.

No comments: