Saturday, September 24, 2011

senin için sahlebe kadar inebilirim /önder

begüm:
mesela diyelim ki
başka bi gezegene gitçeksin
orda yaşicakmışsın artık
e:
yanına alıcaan ucsey
begüm:
ama sana diyolar ki
hıhı
dünyadan yanına alıcaan 3 şey
hihhi
ama belli bi insan olmaz
burdaki cansız maddelerden
beğendiklerin
e:
uhuhu cokiyrencsin ya pis
tamam ama nasi bi gezegene gidiorum issiz ada gibi kimse olmayan bi yer mi
yoksa orda da normal bi sehirler filan var mi
neresi orasi
begüm:
şimdi zaten işin gizemi burda dosdum
nası bi gezegene gidiceğin belli diil
burda olan şeyler orda var mı bilmiyosun
belki yapıtaşı arsenik falan ordaki canlıların
su bile olmayabilir
o yüzden burdan en sevdiklerini alıp kendini riske atmaman lazım
ama hayatta kalabiliceğin bi yermiş oksijen falan alma yani boşuna
büyük şeyler olabilir
deniz falan alabilirsin
gün batımı manzarası falan da alabilirsin mesela
yemek falan da olabilir
e:
ozaman komple istanbulu alir gotururum ben hava su hersey var valla
begüm:
öyle olmaz
sori
e:
uhuhu ya pis yalanci hem deniz diyosun hem istanbul olmaz diyosun banane be
begüm:
deniz olabilir olum
dağ da olur
özel isim olmuyo
o yüzden arkadaşlarını götüremiyosun
ama istersen insan alabilirsin
ama kimin geliceğini garanti edemem
hihih
e:
uhuhu
ben uzerinde istanbulun oldugu dag ve denizi gotuyum madem
yihyih
begüm:
bunu dağ ve deniz olarak alıyoruz
bi hakkın kaldı
e:
pis zorba uzaylilar
begüm:
ahuheuah
e:
orman istiyorum ozaman belgrat ormanlari
kikiki
begüm:
humm demek dünyadan dağ deniz ve orman götürmek istiyosun
hiç yeniliklere açık diilsin dosdum
belki o gezegenin doğal güzellikleri daha güzeldi?
e:
bastan yonlendirdin ama
begüm:
ne dedim ki
yeni bi gezegen dedim
bence bütün gezegenlerin doğal güzellikleri güzeldir
ama aslında mesela marssa
güzel diilmiş lan
e:
iih ben marsi seviyorum
heryer col neguzel
cok melankolink
begüm:
nesi güzel olum kırmızı kum heryer
hiç ekşın yok
bence burdan alkol götürmeliyiz
e:
yapayalniz melankolink isde
begüm:
müzik olabilir
dağ götürerek hakkını harcadın
napıcaksın olum dağı
alkol müzik ve deniz iyi
e:
olm ben ustunde istanbulun oldugu dagi isdedim sen zorbalik yaptin
begüm:
asıl sen hilekarlık yapmaya çalışıyosun
biz dürüst uzaylılarız
e:
sende uckagitcilik yapiyosun ama
hem dag deniz bile olur diosun
istanbul diyince sozlesmeye aykiri diosun
begüm:
e aykırı naapalım
senin için sözleşmeyi mi değiştiricektik
uzaylılardan bana gelen bilgi böyle
e:
ozaman kablosuz internet fotograf makinasi bi de uzay gemisi istiyorum ben
begüm:
ahuehua tamam
e:
oralarin resimlerini cekip blog yapicam blogdan gelen parayla bana yemek filan yollasinlar dunyadan
uzay gemisi de noolur noolmaz diye hem ev hem araba isde
begüm:
uzay gemisi iyi fikirmiş ya
ben de istiyim
alkolün yerine o olsun
zaten midemi ağrıtıyo
başka gezegende gaviscon da yoktur kesin

No comments: