Tuesday, July 12, 2011

thankyouthankyouthankyouthankyouthankyou

"biraz meyve yiyim" diyip çubuğu votkanın içindeki yeşil elma dilimine batırdım. sonra da meyveyi bu şartlar altında mı yicektim diye düşünüp güldüm. yani annem gittikten sonra pek sağlıklı beslenemediğim için bikaç kez sebze meyve ağırlıklı titiz alışverişler yapmıştım. ama sebzeleri yemeğe dönüştürecek vaktim olmadığı için çürüyüp gittiler ve meyvelerin hepsini de ömüş yedi. dolayısıyla ben tüm hızımla sağlıklı beslenememeye devam ediyordum ve aklıma hep meyve yemem gerektiği geliyordu. işte sonunda haftalardır yemeyi planladığım meyveye çok yaklaşmıştım ama o votkaya bulanmış küçük bir dilim halindeydi. kaybedecek birşeyi kalmamış biri için çok uygun bi durumdu bu.

sınavım kötü geçmişti, anahtarımı evde unutmuştum ve yemeyi planladığım meyveyi ancak bir votkanın içinde bulabiliyordum. ama nedense bedenimi ele geçiren tatlı sarhoşluk ve zihnimin boş bir levhayı andırması bende bir hafifleme yaratmıştı.

bugünse artık, varoluşun bütün ağırlığını midesinde taşıyan ve hayatın anlamsızlığıyla çorapla oynayarak başetmeye çalışan zavallı kedicik, etrafı dağıtarak çorapla çılgınca eğlenen muzur bi kedi gibi görünüyordu. evin yokuşunu çıkarken dünyadaki bütün karıncaların sayısını bilmediğim için neşeyle üzülebiliyordum ve şarkılar tekrar büyülüydü.

4 comments:

Buro said...

Hem nerelerdesin ki sen. Eskiden 11'de uyanırdın ne güzel. 10 muydu ya da

hihimben said...

http://galeri.haberturk.com/yasam/galeri/403860-insanoglunu-sok-eden-gercekler/1/3

resmen hayatini kurtardim
eheh

hihimyineben said...

http://www.haberturk.com/saglik/haber/647780-iri-gogse-bak-omur-uzat

bu da blogu takip eden 40 yas ustu erkeklerlerin hayatini kurtarmak icin
:S
( boole seyleri arastirmak icin para alio bazi insanlar ya:/ )

Living Maze said...

eray sen misin?

7.000.000.000 x 1.000.000 = 7.000.000.000.000.000

uuu amma çok karıncaa