Wednesday, March 9, 2011

hiçbir şey durmuyor.


ev burası. 4 saat boyunca kitap mı okusam, votka içip yazı mı yazsam yoksa duş alıp odamı mı toplasam karar veremedim. sonra uyuyakalmışım, uyanınca sonraki 4 saati de boşa geçirmemek için acilen harekete geçmeye karar verip bi anda odayı toplamaya başladım. sonra baktım bu zaten kendi tek başına 4 saat sürebilebilecek bi iş, en iyisi duş alayım dedim. ama ona da resmen üşendim, o zaman kitap okuyayım dedim. ama hiç bilgi alasım falan yoktu. ben de votka koydum ama hiç mutlu değilim; hatta acayip huzursuzum. 10 üstünden 4-5 anca. başım ağrıyo sanki bi de kendimi hiç özgür hissetmiyorum. internetten avustralya fotoğraflarına bakınca biraz keyfim yerine gelir gibi oldu ama beynimde ilginç kimyasal reaksiyonlar var. ayrıca mide asidi bunalımıyla pms karışımı bişey de var. bütün bunlar yetmezmiş gibi hayat da çok zor ve karışık.

en iyisi güzel şeyler düşünmek: acaba antarktika mı daha güzel yoksa okyanusya mı?

No comments: