Sunday, October 17, 2010

astral kama sutra

eve gelince özgür 4 saatimin 1 saati yemeye, bi saati internete geri kalanı da ya yazı yazmaya ya da kitap okumaya gidiyor. ama hep bu kitap ya da yazı esnasında acayip uyku bastırdığı için bu etkinlikleri verimli yapamıyorum. geçen gün, sabah 7 de kalkacak olmasına rağmen gece 3 te yatan bi öğrenciyle sohbet ederken ona uykusuzluğunun sırrını sordum. kahve dedi. kahve, doğru ya, herkes kahve içtiğine göre kahvede bi hikmet olmalıydı.

bunun üzerine dün eve gelip günlük rutinlerimi yaptıktan sonra saat 10 gibi yazı yazmaya başladım ve acayip uyku bastırdı. aklıma hemen kahve geldi. ama kalkıp kahve yapabilecek kadar enerjim olmadığından uyuyup kaldım.

ertesi gün; yani bugün yine eve gelip günlük 2 saatimi bir şekilde harcadıktan sonra sıra yazı yazmaya geldi ve yine acayip uyku bastırdı. bu sefer pes etmeyip kendimi güç bela kaldırdım oturduğum yerden. kahveyi yaptım sonra da içtim. anibi değişim yaşadım. uykum açıldı. göz kapaklarımı kontrol edebiliyordum artık. kahve başarmıştı, kahve hayatımın yarısının uykuyla heba olmasını engelleyebilirdi. artık herşey çok farklı olacaktı. ama bir yandan da içimde bir sıkıntı vardı. daha önceki kahve deneyimlerimde geceleri uyuyamamıştım. gerçi o türk kahvesiydi amaolsun.

5 comments:

Ganima said...

big bang teoryde sheldona kahve içirdikleri bölüm aklıma geldi :)

eda said...

pek iyi bi yontem diil, uzun zaman surdurmek zor:/ mor halkali goz altlari ve kasik kadar kalmis bir surata merhaba diyebilirsin...haftada 1-2 kereden fazla yapma bence:/

Living Maze said...

yok zaten 12 de yatıp 7 de kalkıcam yine, sadece 10 la 12 arası uykulu geçmesin diye bi tane kahve içicem, sabahlamak peşinde değilim.

noluyodu sheldon'a?

önder said...

öğrenciden tavsiye alan rehber öğretmen :)

Hiç kimse said...

Tamam içinde kafein falan var ama kahvenin uyanık tutma kısmı bana daha çok psikolojik gibi geliyor. Kahve içtim uyanık kalıcam heyoo baskısı yüzünden zihin açık kalıyor bence :)