Thursday, September 9, 2010

kedi tümden gelmiyodur merak etme

necrovoid:
ya tuhaf bişey oldu
bi ercan var tanıdığım tamam mı
bi de ercan'ın arkadaşı var, bi kere takılmıştım ercan'ın arkadaşı olan çocukla ama tipini hatırlıyorum adını hatırlamıyorum
geçen gün feysbukta ercanı ararken, o adını hatırlamadığım arkadaşını profil fotosundan tanıyıp ekledim adı canmış
ama bugün ercanla eskiden çok samimi olan bi arkadaşım bana "o eklediğin adam ercan zaten" dedi, "ismini özellikle can yapmış" dedi
ben de "o ercan değil, ben o çocukla bi kere takılmıştım başka birisi" dedim
arkadaşım hala o çocuğun ercan olduğunda ısrar ediyo

ben eminim o çoçuğun ercan olmadığından
ama arkadaşım daha iyi tanıyo ercan'ı sonuçta
delirmemek elde değil
begüm:
acayipmiş cidden
ya hakkaten arkadaşın haklıysa
o zaman artık algılarına güvenemezsin
bildiğin hiçbi şeyden emin olamazsın



herşey herşey olabilir

belki de ercan benimdir
necrovoid:
evet herkes ercan olabilir çok tedirginim
begüm:
kesinlik ne kadar ince iplere bağlı ya
ercan da olabilir
olmayabilir de
olmak ya da olmamak
işte bütün mesele bu
necrovoid:
aslında kalın iplere bağlı da sen bilmiyosun ipin kalınlığını
çünkü ercansa ercandır
değilse değildir
begüm:
hayır işte
ercanın can olması aslında senin için o kadar fazla şeyi değiştirmiyo
can ercan da olabilir yani
şimdi belirsizlik içinde bu kadar hayati oldu
necrovoid:
evet de bu kesinliği ince iplere bağlamıyo
begüm:
senin için bağlıyo şu an
necrovoid:
sonuçta bi şey ya ercandır ya da değildir
begüm:
adam belki 20-30 yıldır ercan
ama senin için her an can olabilir
necrovoid:
önemli olan benim için değil normalde ne olduğu
kesinlik kavramından bahsedioz çünkü
begüm:
ama kendi algından başka bişeye sahip diilsin
kendi algın dışındaki bişeyin varlığını idda edemezsin dosdum
necrovoid:
benim algımın şeylerin gerçekte ne olduğuyla ilgisi olmayabilir
begüm:
senle hep bu noktada ayrılıyoruz
necrovoid:
tanımsal olarak
bi insan ya ercandır ya değildir
begüm:
kendi gözlemciliğini dışarda tutup tanım yapamazsın
necrovoid:
niye ya
begüm:
çünkü bilmiyosun onun dışını
necrovoid:
ben şimdi ölsem mesela, ay hala ay olmaya devam etmicek mi
begüm:
bilmem
necrovoid:
o halde onu ay olarak tanımlamanın benim algımla ne ilgisi var
begüm:
sen ölsen eder heralde
ama senin algını belki ben yaratıyorumdur
bu nedenle ben ölsem hala eder mi onu bilmiyorum
necrovoid:
onu da ben biliorum, eder.
begüm:
ama sen ölünce eder mi bilmiyosun
necrovoid:
biliorum
begüm:
yoo bilmiyosun
atma
necrovoid:
çünkü ben de sıradan bir organizmayım
ay da orda duran bi şey
begüm:
belki hepimiz aynı halüsinasyonu görüyoruz
ay falan yok
necrovoid:
ben ölünce de orda duran bi şey olmaya devam etcek
hepimizin aynı halisünasyonu görmediğimizi sen de biliyoken neden aksini iddia ediosun?
begüm:
ben bilmiyorum bişey ya
insanoğlu aya gitmiş
ama belki de amarikanın fotoşoplu resimleri onlar
dünya tepsi şeklinde bile olabilir
ercan da kimbilir kim
necrovoid:
ercanın başıma böyle problem olıcağını hiç tahmin etmezdim
begüm:
ahuıahweruıfwzhgtıq2yu6q03pş
necrovoid:
sessiz sakin bi çocuktu biz de şaşırdık nası böle bişey yaptı

3 comments:

Arif in chains said...

"ne ki 1'dir, o 1'dir; ne ki 1 değildir, gene 1'dir."

ercan değilse, yine de ercandır.

Living Maze said...

piki

Arif in chains said...

ben de çinlilerin yalancısıyım.