Sunday, August 8, 2010

geçmiş zorunluluk, şuan olasılık, gelecekse belirsizlik içerir.

geçen gün yine ağacın altında yazı yazarken yanıma EŞŞEK KADAR bi yaprak düştü. ben de hazır elimde kalem varken eşşek kadar yaprağın üstüne eşşek kadar "NABER?" yazdım. sonra aniden güçlü bi rüzgar esti ve yaprak uçup gitti. yaprağın nereye düştüğüne dair bi sürü olasılık düşündüm. mesela arkadaşlarıyla oturup içen birinin önüne düşse; düşünsene oturuyosun böyle, gündelik meseleler ya da haha daha da komik çok CİDDİ bişey konuşuyosun, ve o sırada bi yaprak sana uğrayıp "NABER?" demeye gelmiş. bunalımda olmasam şimdi bişe çok gülücem nerdeyse.

7 comments:

Anonymous said...

mevlana gibisin herşey naber diyosun
çok seviyorum senin naber demeni. ayrıca o yaprak olayından kazayla kısa metrajlı bir romatik komedi bile çıkabilirmiş.

living maze said...

evet ben de düşündüm bi an öyle bi hikaye çıkarsam mı diye ama üşendim

anonim muse said...

anonimus begumu seevioo

anonimus begumu seevioo

anonimus begumu seevioo

Anonymous said...

severim ama bunun sevismek istememle hic bi alakası yok

living maze said...

öff burda da mı sevişmek

Anonymous said...

neden olmasın

meriçov said...

eheheh bu anonymous varya, meşhuur bi bloggır. bu kadar olmaz ya,herife bak :DD

bana bak, ayağını denk al anony, kimliğini açıklarım senin :D

begümüm kusura bakma ya tutamadm kendim, can sıkıcı çünkü bencede.. yakında gerçek kimliğiyle karşına çıkmaya yeltenir zaten,annarsın sende kim olduğunu hemen..meriç demişti dersin.

selam ve sevgiler =)