Thursday, July 29, 2010

o kadar çok yazı yazıyorum ki son 10 saniyeyi 120 sayfaya yayarak anlatabilirim

beyin burası. bişey hayal ettiğimizde nerde duruyor o tam olarak? yani imgenin yeri neresi? gözümüzün beynimize bakan tarafında sanki? o halde gözümüz açıkken bi imgeyi gözümüzün önüne getirebilir miyiz?

denemekten kaçınmayıp, çimenlere bakarak portakal düşünmeye çalışıyorum. sokrates'in "kendini bil" derken çimenlere bakıp portakal düşünmeyi kastetmiş olma ihtimalini düşünüp sırıtıyorum. sonra tekrar portakala dönüyorum, tek başına parlamaya başlıyor çimenlerin önünde. bu turuncu yusyuvarlak portakalı düşünürken dalıp gitmeye başlıyorum. yanlışlıkla kendi meditasyonumu icat etmiş bulunuyorum.

sahil burası. portakalla gerçek dünya arası bi yerde kitlenip kaldım. 10 dakikadır hiç kıpırdamadığımı farkettim. acaba kaç dakika daha kıpırdamazsam insanlar bende bi gariplik olduğunu düşünür diye hesaplamaya başlaynca meditasyonum bozuldu.

2 comments:

living maze said...

imgenin yerini bulma deneyi esnasında meditasyonu icat ettiğim için kendimle gurur duyuyorum.

Anonymous said...

portakalını yerim senin deli
deli portakalını yerim senin
senin deli portakalını yerin
senin portakalını deli yerim