Thursday, June 24, 2010

daha önce hiçbi telefon benimle dalga geçmemişti

benim bibuçuk yaşında bi kardeşim var, çok tatlı bişi. yoldan geçen her 3 kişiden 2'si sevmek için duruyo mutlaka. neyse geçen gün babalar gününde onunla apartmanın önünde babamları bekliyoduk, 2 tane teyze yine "aa ne tatlı şey bu" diyerek durdu. sonra bana bakıp "ANNESİ de güzelmiş zaten" dediler. işte ben o an ANNESİ değil de ablası olduğumu çaktırmadım ama feci bozuldum. çocuk doğurmuş gibi bi halim mi var benim yaa. resmen topluma göre çocuklu bi kadın konumundayım, kendimi hiç bu kadar yaşlı hissetmemiştim.

8 comments:

muhaber said...

yazıya girişin,

henüz 3 yaşımda bir kardeşim var

şarkısını hatırlattı...

anonim muse said...

iyi tamam da begumun bakislari hic de cocugu seker almaya goturuyo gibi degil ve duvardaki punisher yazisi da cok manidar
hmm vay be resmen uyum icinde bi resim:D

onay kodumu yaziyorum bu arada
caplawan :S bu ne ya:S

öküz said...

Ebeveynlerine her fırsatta "neden bana bir küçük kardeş yapmadınız" diye serzenişte bulunan biri olarak söyleyebilirim ki; çooooooooook şanslısın.....

Maşallah maşallah....

hikaye said...

sex hikaye
seks hikaye
ensest hikayeler
seks hikayeleri
gay hikaye
travesti hikaye
fantazi hikayeler
ErotikHikayeler
sex hikayeler
yasli olgun hikayeleri
fantazi hikaye
komsu hikayeleri
erotik hikaye
oglum
seks hikaye
seks hikayeleri
liseli kızlar
ensest hikayeler

euclid said...

Begüm hanım, çok şekermiş kardeşiniz..Sizin gibi hoş sohbet, bilgili, kültürlü olursa ne güzel olur diye düşünüyorum..Sizi okumak çok keyifli..

living maze said...

@euclid: teşekkür ederim:D

@öküz: şanslıyım hakkaten:)

@anonim muse: bence verification word'ler çok sevimli

Anonymous said...

fazla emzik emdirmeyin çocuğa dişleri yamuk çıkar, sahi senin gibi ablası varken bu der edeceği en son şey ya, resmen sanki kesmeye götürüyo çocuğu, çocumu keserim laaan!

Hiç kimse said...

Beni kardeşimin kardeşi sanmışlardı o yüzden bence siz şanslısınız. Ayrıca giydiğiniz şort mu yoksa etek mi anlayamadım. Tabii ki çok incelemedim :)