Saturday, May 29, 2010

kardeşimin rapçi olması bir seçim değil; olsa olsa benim hatamdır. /önder

yaşadığım ülkeyle aramda organik bi aidiyet bağı yoktur. yani burda doğdum diye, milliyetçi tarih dersleri aldım diye yunanların denize dökülmüş olmasından falan gurur duymadım hiçbi zaman. ama ara sıra bende de milli birlik ve beraberlik duygusu uyandıran bazı şeyler oluyo. mesela şu eurovision meselesi. bu dandik yarışmayı haddinden fazla ciddiye alışımızı çok seviyorum. öyle ki yaratıcılığın sınırlarını zorluyoruz bazen. manga'nın we could be the same yarı final performansını izledim demin, milli birlik ve beraberlik duygularım coştu resmen. bütün ülkelerin dansçı kızlarla katıldığı bu yarışmaya, manga ve bi ROBOTla katılmamız muhteşem bişey bence ehehehe. robotumuzun şarkının sonunda soyunması lazım ama kıyafeti kendisinden daha ağır olduğu için zorlanıyo biraz, ülkece strese girdik. ayrıca şarkının bi yerinde kendisine kaynak yapıyo ihihi.

en az bunun kadar eğlenceli bir başka şey daha:





hihihihihi foka bak yaaa, ne tatlı olum

5 comments:

synonimus said...

hahahahaha dünyanın en neşeli foku olsa gerek bu.
bana şu videonun sonunu hatırlattı:

http://www.youtube.com/watch?v=lJZYN1zLKJY

living maze said...

ahehahe ben bu video yu bilmiyodum. "salak yemin ederim gerizekalı bu çocuk yaaa" lafı burdan mı geliyomuş:D

living maze said...

soldan ikinci iki penguen mi tek penguen mi çözemedim.

önder said...

tek fok o..

solbaştaki penguenin aşağsında duran büyük taşla vücut çalışmış. muhtemelen liderdir.

önder said...

fok ne ya penguen tabii ki. ama ben kameraya gülümseyeni foka benzettim. onu düşünürken yazınca da fok olmuş oldu.