Monday, May 24, 2010

görmüştüm

tez danışmanım benimle hiç ilgilenmiyo ya. mesela önder kendi tez danışmanına mail atmıştı teze başladığımızda, kadın hemen telefon etmişti, ilgilenip okula çağırmıştı. sonra önder'den görüp ben de kendi danışmanıma mail attım. tez içeriğimi yazdım, kaynaklarımı yazdım, alacağım kitaplardan bahsettim, tavsiyelerinizi bekliyorum dedim. 1 cümlelik cevap verdi "çok hızlı ve planlı ol". bunalıma girdim tabi, resmen hiç ilgi göstermedi bana. ben bunalımdayken önderin tez danışmanı onu hergün aramaya devam ediyordu.

gel zaman git zaman, sevgi de danışmanıyla her hafta görüşüp, konuşmaya başladı. danışmanı sevgi'nin yazdıklarıyla ilgileniyor, gelişmeleri görmek istiyordu. onların o iş birliği haline çok imrenerek bugün yine mail attım danışmanıma. "teslim tarihi ne zaman" dedim, "sınavlar da başladı, sıkıştım biraz dedim". tek cümlelik cevap: "mayıs sonu ya da hziran ilk günleri" diyo. cümle bile diil, yüklemi yok, haziranın a'sını bile yazmamış. resmen umrunda diilim ya. hiç "yolla bakiym ne yazmışsın" ya da "nası gidiyo" falan demek yok. iyice kalbim kırıldı, tekrar mail attım, "tezi bastırmadan önce kontrol etmek ister misiniz; belki tavsiyeleriniz vardır" gibi bişey yazdım. aslında tavsiyesine gerek yoktu, tezim zaten süper olmuştu, biraz sevgiye ve desteğe ihtiyacım vardı sadece. cevap yazmadı:(

10 comments:

agdabandi said...

yollarsan ben okurum. yorum da yaparım...

living maze said...

ühühü çok duygulandım resmen, muçk

agdabandi said...

ciddiyim lan yollasan okurum valla merak da ediyorum zaten burdan takip ettik gelişme sürecini nedir son durum meraklardayım

living maze said...

ehahe tamam bitince yollarım

KaraEfendi said...

"-biraz sevgiye ve desteğe ihtiyacım vardı sadece. cevap yazmadı:("

Olmuş şahsen, ben beğendim...Sen zaten süper bir insansın, kalemin de kuvvetli. Gerçekten anlaşılır bir dil kullanmışsın, tebrik ederim.


Not:Destek olayım istedim sadece, yalamalık felan değil ha, belki yüzünde bi gülücük belirir :). Bi kaktkım olursa ne mutlu :)

Not2: Bana da gönderebilirsin bende okurum :)

Jack said...

karate kid'de böyle yetişti, hocası hiç sallamadı falan ama sonra herkesi dövdü.

living maze said...

kendimi, hasta olunca bütün hababam sınıfı elinde diplomalarla onu ziyarete gelmiş mahmut hoca gibi hissettim.

KaraEfendi said...

Bu hissiyatı verebildiysek ne mutlu bize :P

önder said...

hüseyin hocadan böyle bişey beklemezdim doğrusu. o şirin koala yavrusu nasıl olur da bi insanı üzer anlamıyorum. benim tez danışmanımla ilişkim dolu dizgin devam ediyor. bugün gene birlikteydik. birlikte tez okuduk, güldük, şakalaştık.

anonim muse said...

"bugün gene birlikteydik. birlikte tez okuduk, güldük, şakalaştık."

alla belani versin onder

(not:begumun ic sesi)
:)