Friday, May 7, 2010

burayı en güzel paralel evren seçiyorum. /burak

bugün naapsam diye saatlerce kararsız kaldıktan sonra, sonunda bisiklete binmeye karar verdim. üstümü başımı giyip suyumu, hırkamı alıp hazırlandım her zamanki gibi, fakat otoparka bi gittim, bsikletimin ön lastiği inmiş. daha doğrusu biri indirmiş çünkü lastiğin içindeki hava basılan yerin kapakçığı ortada yoktu. acaip sinirim bozuldu, zaten zar zor bisiklete binmeye karar vermiştim, bi de bisikletime biri bu kadar yaklaşıp zarar vermiş. (bu arada blogda yazmadım, eski bisikletim tamamen bozuldu ve yeni bisiklet aldık 1 hafta önce, ona oluyo bu olanlar)

neyse ben de öyle kalakaldım, napıcağımı bilemedim bi an. sora yürüyerek indim sahile mecburen. kitap okumaya çalıştım ama odaklanamadım, çok huzursuz hissettim kendimi. başka birşey yapmalıyım tam şuan diye düşünürken birden bızzzt diye bişey oldu ve evren 4'e bölündü.

1. evrende begüm huzursuzluğundan kurtulmak için migrosa gidip bira aldı. sonra kayalıklara oturup güneşin batışını izledi. muhattap olduğu şeyler: nedense ılık kutu gibi kayalar, taş aşınımı ve dalgaların ahengi.

2. evrende begüm huzursuzluğundan kurtulmak için ani bi hareketle kalkıp eve doğru yürüdü, eve girmeden önce tekele uğrayıp bikaç tane kırmızı tuborg aldı. internete girip birasını içti. muhattap olduğu şeyler: sosyal ilişkiler, fikir çatışmaları ve diziler

3. evrende begüm huzursuzluğundan kurtulmak için ani bi hareketle eve doğru yürüdü, tekele uğrasam mı dedi ama vazgeçti. tez yazma baskısı herşeyden üstün gelmişti. tez yazmadı ama kitap okuyabildi. muhattap olduğu şeyler: heidegger'in varlık anlayışı, insan zihninin sınırları ve "neden" sorusu.

4. evrende begüm huzursuzluğundan kurtulmak için ani bi hareketle eve geldi ama huzursuzluğunda hiçbi değişiklik olmadığını gördü. biraz yazı yazarak içini boşaltmak istedi. balkona çıktı, bi yandan nesquikli süt içip bu yazıyı yazdı.

7 comments:

Buro said...

Napsam diye düşündüğün zamaların yüzde doksanbilmemkaçında bisiklete binmeye karar veriyorsun bence.

Bu arada aşağıda kelime doğrulama için çıkan kelime de şu: sessesse

Piyanis şantör buro bildirdi. sesses

synonimus said...

bir bisiklet tamamen nasıl bozulabilir? bu he aktif hem pasif bir soru. bu arada name - url kısmını sırf benim için açtığını düşünüp egomu okşamaktan kendimi alamıyorum. sen al.

living maze said...

önce vitesi bozulmuştu, sonra ön freni (tamire götürdüm yapılmaz dediler) arka freni de bozulunca tamamen bozulduğuna kanaat getirdim kendi kendime.

evet senin için açtım, sevin bol bol:)

evetben said...

o kapakçığın adı sübab bu arada

living maze said...

tenks beybi

anonim muse said...

siiiibop
si-bop
sibop
:)

evetben said...

ehuahe sübab daha canayakın sibop neymiş