Sunday, April 18, 2010

arkadaşın boyutu mu olur. /alper

orta 1'deydim. trt 3'te bob ross'u izleyip suluboyayla resim yapıyodum. bi ara gözüm duvardaki tabloya takıldı. ben kendimi bildim bileli ordaydı o tablo; hatta benden bile yaşlı olabilir. neyse bu tabloya gıcık oluyodum ben biraz. kayık var, müstakil bi ev var, ağaçlar falan var buraya kadar güzel ama resimde bi de kabak gibi bi güneş var ki o feci içimi bayıyo. hergün de karşı karşıyayız, oturma odasında sonuçta.

elimde pembe boyaya henüz batırılmış suluboya fırçası vardı, sinsi sinsi resme yaklaşıp gökyüzüne biraz pembe ekledim. güneş batıyomuş gibi oldu, çok daha güzel oldu bence.

evdeki herkes tabloya o kadar asimile olmuş ki kimse tablodaki güneşin son zamanlarda batmaya başladığını farketmedi. (tabi pembeleri resmin ruhuna çok iyi yedirmemin de payı vardır bunda) ama ressamın yaptığını değiştirmek etik olarak hiç doğru değildi, bunu biliyorum.

2 comments:

synonimus said...

Adı Evren olan iki kişiyi yan yana yatırırsak, paralel evrenlere ulaşmış olur muyuz?

living maze said...

ehahhe hiç gülüceğim yoktu gece gece