Thursday, March 18, 2010

insanın kendiyle olan savaşında karşı tarafı tutması gibi bişey

six feet under'ın bi bölümünde nathaniel demişti ki, x kitabın (adını unuttum şimdi) ilk cümlesi şöyle der: kimse bana acının korkuya benzediğini söylememişti. şimdi ben bunu 3. elden anlatıyorum: bi kitap var, o kitaptan bahseden dizi var, kitaptan bahseden diziden bahseden ben varım; o yüzden birazkarışık oldu. ama zaten burda esas nokta "kimse bana acının korkuya benzediğini söylememişti." cümlesi. ben bu cümleyi duyunca nörotransmitterlerimde bi kıpırdanma oldu. ne güzel ifade etmiş resmen dedim. yani acının korkuya benzemesi tespiti zaten süper; bi de kimse bana söylememişti demesi de süper. o kadar acı dediniz bi kere korku demediniz çünkü. ama kimbilir, belki de acının korkuya benzemesi herkes için geçerli değildir.

9 comments:

Anonymous said...

''midemde kelebekler uçuşuyor'' demişti leondaki kız. mide gerçekten çok duygusal bi organ, insanı psikolojik travmaya uğratıcak şaşkınlıkta birşey öğrenmesi sonucu kusabiliyor mesela direk. ve aç karna kesinlikle ayı oynamadığı gibi mutlulukta olmuyor.
aynı durumu ben de farkettim bu aralar şirkette felan müzik açıyorum arada getirdiğim bi müzik dosyasından arkadaşlar biraz hareketli bişeyler açsana dediğinde samanlıkta seyran arar gibi oluyorum benim bildiğim hareketli şarkılarda fazla hareketli tabiricaizsehardcore. galiba mutlu şeyler mutlu etmiyo beni duygularımla bağdaşmıyo kan akışıma uymuyo kalp atışlarımı kavramıyo.

öküz said...

"i see dead people" gibi birşey sanırım bu...

ama ne enteresanır ki; pek çoğunun içini buran/üzen şarkılar bana da huzur verir..

living maze said...

o diil de 1 comment yazıyo ama basınca 2 comment çıkıyo, ilginç. şimdi ben bunu yazınca 2 comment yazıcak ama basınca 3 comment mi çıkıcak acaba?

living maze said...

hıh düzeldi.

@anony: asıl hava kapalıyken shuffle neşeli bi şarkı açarsa acaip sinirim bozuluyo benim. zaten toplasan 3 4 tane neşeli şarkı var bilgisayarda, her seferinde nası bulup çıkarıyo onları hayret biolay.

@öküz: sende de tatlıbimelankoli durumu var demek ki.

öküz said...

richard clayderman - "nostalgie".... yaz bir kenara..

evetben said...

Benim mideme giden yol kalbimden geçer,işte o kadar.

Tunai said...

doğru kelime psikosomatik

ben acıyla korkuyu bağlayamadım

anonim muse said...

mide mide mide mide miiideeee
miiiiiideee mi de mi de de mi de mi de mi de mi de mide demi demi demi
mide mide mide mi de mi de mi de mi de mi de mi de mi de mi de mi de mi de mi de mi de mi de
mide
mide
mide
bak bunun da bi anlami kalmadi
oh be resmen kurtulduk
bi kez daha hayatini kurtardim resmen
kendimle gurur duyyorum
:)

synonimus said...

six feet under demişken, ölümle yaşamın tabiri caizse düzüştüğü bir sahne vardı. bence varoluşun (ya da yok oluşun) en kısa ve başarılı özetiydi.