Thursday, March 11, 2010

başkasının sümüğüne objektif bakıp yiyemezsin. /efe

demin küpem dolapla dolabın arasına düştü. çok dar bi yer, elim sığmıyo, bi çubukla kendime doğru çekiym dedim. yakınlarda bi tane tütsü buldum, onunla biriki santim çektim. sonra yanlışlıkla tütsüyü de düşürdüm o dar yere. tütsüyü almak için yine uzun bişey gerekti, saat kayışı buldum bitane yakınlarda. tütsüyü ittireyim derken saat kayışı da düştü. 3 kişi oldular. her şeyimi kumarda kaybettim gibi herşeyimi dolapların arasında kaybedicem sandım. neyse ki saat kayışı büyük olduğu için onu çıkarabildim elimle. sonra yeni bi tütsü alıp operasyona kaldığım yerden devam ettim. ama bu sefer küpeyi kendime doğru diil dolabın arkasına doğru ittirdim. ordan tozların arasına elimi sokup aldım. böylelikle küpeme kavuşmuş oldum.

düşen tütsü içinse hiç umut yoktu. hem ince bişey hem de dolabın altına girip sıkıştı iyice. mecburen onu sonsuza dek orda bırakmak zorunda kaldım. küpeyi kurtariym derken kahramanca öldüğü için onu hiç unutmicaz.

19 comments:

Buro said...

Yanan bi kibrit/çakmak at oraya. Tütsü orda işe yarasın. Hem belki vasiyeti cenazesinin yakılması yönündedir.

living maze said...

mantıklı. ama evi yakarsam sorumlusu sensin.

synonimus said...

"ateşini yolla bana"

-tütsü-

synonimus said...

tütsü ne garip bi kelimeymiş. fiilimsi gibi. tüter gibi yapıp tütmüyor sanırım.

Anonymous said...

alt metinler
her seçiş bir vazgeçiştir
aşk fedakarlıktır
insan sevdikleri için ellerini kirletmeyi göze alabilmelidir
kirlenmek güzeldir
küpe iki dolap arasına düşebilir
hikaye burdan başladığına göre nasıl düştüğü hiç kurcalanmamalıdır özellikle sex shop a gittiğini bile rahatça paylaşabilen bir kadın yazar yazmıyorsa.

turkuaz filan güzel olmuş benim rengim

living maze said...

turkuaz blogu pavyona çevirmişti değiştirdim böle yaptım.

Anonymous said...

evet böyle daha iyi olmuş

Anonymous said...

ama başlıkların rengiyle oynanabilir,
bi de commentlerin yeşil olmasında mukosa tabakalarına dair bir gönderme sezdim :)
peace, green.

living maze said...

başlık güzel de; yeşiller tam içime sinmedi sanki

synonimus said...

okuyabilmek için ekranın aydınlık ayarını düşürmek ve tüm ışıkları kapatmak zorunda kaldım. resmen dünyam karardı.

living maze said...

ala hala bana okunaklı gibi geldi, du bakiym

synonimus said...

daha dokunaklı bir cevap olamazdı. ne kadar duyarlısın.

Anonymous said...

o ağaç ne oyle yarrak gibi uheuah şaka şaka güzel olmuş da komentler hala yeşil bi komenist olarak tepkiliyim

living maze said...

daha oynuyom bitmedi, ulan benden çok giriyosunzu bloguma haa.

anonim muse said...

korkarım en çok ben giriyorum:(
resmen boktan bi hayatım var
ehe

living maze said...

yok ya üzülme, en çok ben giriyorumdur

Anonymous said...

evet gerçekten senin sitene girilme debisiyle hayatındaki bok miktarı arasında pozitif bir korelasyon var sanırım. insanlarına değer veren bi ülke olsa senin sitene girenleri bulup hastaneye atabilirdi.
biz de abarttık ama çukulatasını kabarrtık

living maze said...

benim siteme girenleri çok seviyorum, bence dünyanın en mütüş insnaları onlar

Anonymous said...

# (bkz: neden hiçlik değil de varlık?)
(living maze, 15.03.2010 18:56)

http://en.wikipedia.org/wiki/Pantheism