Wednesday, March 24, 2010

...ama beni heyecanlandıracak kocaman bi hayat vardı.

geçen gün hava sıcacıktı, yaz geldi diye çok sevindim ve bi anda bisikletin üstünde buldum kendimi. sora çimenlere oturdum her zamanki gibi ama bu sefer değişiklik yapıp yazmak yerine okumayı tercih ettim. çünkü tez yazıyorum ve okumam gereken bi sürü şey var. neyse aldım kitabı elime, bikaç sayfa okuduktan sonra feci uyku bastırdı. kitapların bu uyku getirici etkisini bi kez daha anlayamadım. acaba genellikle yatmadan önce okuduğumuz için bir tür şartlanma mı yaşıyoruz yoksa tamamen tembellik mi?

çantamı yastık olarak kullanarak hemen çimenlere uzandım. kitabı ise uyanınca okumaya devam etmek üzere, açık bi şekilde göbeğimin üstüne koydum. bir süre uyuduktan sonra uyanıp gözümü bi açtım, bi çift göz var karşımda! kedinin biri ben uyurken dibime girmiş, gözlerini dikmiş böle bana, çok komik bişey. ne zamandır bakıyo bilmiyorum, gözümü açınca hiç kıpırdamadı ve ben de inatlaştım bakışmaya devam ettim. bi süre bu şekilde bakıştıktan sonra pes ettim. psikopat bi kediyle başedemezdim. ben gözümü kaçırıp yattığım yerden doğrulmaya çalışırken, kedi umursamaz bi tavırla uzaklaştı. o neydi öyle ya

2 comments:

Anonymous said...

zannımca beynin sözel ve hayal gücüyle ilgilenen kısmının çalışmasıyla alakalı zaten insan bişey hayal edincede uzaklara dalar sanırım uyku sırasında da aynı kıvrımlarda elektriklenme olduğundan bunu uyuyo bu diye algılıyo olabilir beyin ayrıca okurken aktif bir fiziksel aktivitede de bulunulmaması cabası hemde burnundan nefes alıyosun şaban değilsen o da gayet sağlıklı bir hal uykuya geçiş için ayrestmaykeys. ayrıca kediler gözlerini sağa sola çeviremezmiş onun için maymun etmek çok kolay tabi kediyi maymun ediyim derken maymun olmakta kolay ama takıl işe.

Buro said...

Psikopat falan değil, bildiğin medeni bir kediymiş o. Benimki öyle bir durumda kafamı kemirmeye çalışıyor olurdu çok muhtemelen.