Monday, February 8, 2010

sen kendini hangi yemek olarak görüyosun peki

odamın penceresinden bakınca böyle pembe turuncu arası bi rengi olan hoş bi bina görülüyo. ılık bi yaz günü bu binanın önüne bi araba parketti. binanın rengiyle arabanın rengi çok güzel uymuştu fakat çok hoşuma giden o görüntünün fotoğrafını çekmeyi akıl edemedim.

dün o arabayı başka yerde görünce aklıma geldi yine binanın önündeki hali. size göstermek için o görüntüyü temsili olarak paintte çizdim.


çizdikten sonra binanın rengini tam tutturamadığıma karar verdim. aklıma fotoğrafını çekmek geldi. fotoğrafını çekmek aklıma gelince biraz üzüldüm çünkü boşu boşuna evi kendim çizerek bu hayattaki sınırlı vakitlerimden nerden baksan 15 dakka kaybetmiştim. neyse sonra evin fotorafını çekip araba ekledim sadece. bu ortaya çıktı:

bugün hava kasvetli ve yağmurlu olduğu için evin ve arabanın ne kadar neşeli bi rengi olduğu tam yansımadı objektiflere ama o gün gördüğümde çok huzurluydu herşey.

3 comments:

synonimus said...

ben hala ünlü filozof winnie the pooh ile hemfikir değilim.

living maze said...

yanlış yere yazmışın bunu:D

synonimus said...

hayır bu yazıyı okumaya başladığımda hala o konuyu düşünüyordum.