Tuesday, February 23, 2010

ciddi bişey düşünemiyorum cidden

2 gündür bacağımda bi uyuşukluk vardı. bi kere daha böyle olmuştu, bisiklete falan binince geçmişti. bu sefer yine uyuşunca fıtık olduğuma karar verdim ve bu sabah kendimi doktora götürttüm. bi sürü röntgen möntgen çekildi, hiçbişey çıkmadı. bişey çıkmayınca doktor durumumun psikolojik olduğuna karar verdi. bi sorunun mu var, stres yaptığın birşey mi var diye ısrar etti. sorunum falan yok ama bacağım uyuşunca stres yaptım tabi ki dedim. çünkü sol bacağım olmadan muhteşem hayatıma devam edemezdim. sonra doktor bu kadar amilyattan sonra ara sıra olabilir böyleşeyler diyip beni evime yolladı. böylelikle hastalık hastası olduğum bir kez daha tescillenmiş oldu.

hayattaki en büyük sorunu mide asidi bunalımı olan bi insan olarak gerçekten de deliyim ben heralde; sonuçta yerimde duramıyorum ve nedense herşey çok eğlenceli gözüküyor bana.

bi tane çizgi filmde tom ve jerry deki tom mu ne, danseden siyah bi ördek görüyodu. birine gösterince ördek yok oluyodu çünkü ördek tom'a gıcıklık olsun diye yapıyodu bunu. aklıma o geldi şimdi çünkü durumum ona benziyor sanki. gerçi bilmiyorum, belki de gözlemci varken ortaya çıkmayan bir çeşit kuantum fıtığı olmuşumdur.

3 comments:

KaraEfendi said...

Başlık bile kendi içinde çelişiyor :) "ciddi bir şey düşünemiyorum CİDDEN" :) ...

Bu arada muhtemelen bacağın sana ördeğin yaptığını yapmıyordur, belki de gerçekten psikolojiktir...

living maze said...

ya bi kere de dişim çok ağrıyodu, dişçi kanal tedavisi yapçaz diyip kanal tedavisinin nasıl yapılacağını anlatınca birden geçmişti, o gün bugündür de ağrımıyo:/

synonimus said...

kuantum hapı ile çözülebilecek bir sorun bu.