Wednesday, February 10, 2010

bu şarkı bittikten sonra ne dinlemek isticeğimi şimdiden nasıl bilebilirim ki

normal şartlar altında yatağa yattıktan sonra, 15 dakika içinde bebekler gibi uykuya dalıyorum. ama geçen gün anibihareketle türk kahvesi içtim akşamüstü. normalde hiç içmediğim bişey. normalde içmediğimden olsa gerek kafein bende kafa yaptı, feci keyiflendim. ama sonra gece uyyamadım. gece uyyamadığım gibi mesela 2 de yattım diyelim, 4 de kadar yatakta dönüp saçma saçma şeyler düşündüm sıkıntılı bi biçimde. bi an bunalıma girdim sanıp çok korktum hatta. ertesi gün yani dün, bu sefer saat 2 de içtim türk kahvesini. gece yine uyyamadım ama bu sefer mesela 2'de yattıysam 3 e kadar uyyamadım çünkü kahveyi daha erken içtiğimden heralde daha çok atmıştım bünyeden. ama sonuçta 1 saat boyunca yine çok mantıksız şeyler düşündüm sıkıntılı sıkıntılı. sonunda gülmeye başladım çünkü düşündüklerim çok karamsar bi tutarsızlıktaydı; yani normalde asla düşünmeyeceğim şeyler ama kafeinin gücüne bak sen. o yüzden ben artık kahve falan içmem delimisin. nesquikli süt, elma suyu, salep falan içince insanın hiç böyle sorunları olmuyo.

No comments: