Friday, January 8, 2010

kalemtıraşta ne kadar inanç varsa bende de o kadar var

ben bilgisayar başında her zamanki işlerimi yaparken, ömüş(abim) yatağıma uzanıp tavana bakarak konuşuyor:

"bugün yere çöp attım."

kafamı ona çevirip ne var ki bunda dercesine bakıyorum.

"artık kontrollü olmaktan çok yoruldum" diyor.

delirdi mi yoksa dalga mı geçiyor diye düşünüyorum, ciddi olduğunu anlayınca delirdiğine karar veriyorum.

ailecek delirmek süper bişey bence, tek başına delirince o kadar zevkli olmuyo.

3 comments:

Jack said...

illa kontrolümü kaybetceksem klozet kapağını kaldırmamayı tercih edebilirim sabah sabah.

Tunai said...

Anlıyorum o abiyi ben o çöpü elinden bırakırken ki ruh halini

Anonymous said...

abinde bayadır var ki bu jack/tyler sendromu, kaprilerle bisiklete binip çılgınca sürme fantazileri felan, hepimizde var aslında bu rockstar olamıyacağımızın farkına vardık ve çok sinirliyiz.