Tuesday, January 12, 2010

aynı anda 100 tane hidrojen bombasını tetikleyecek bi düğmeye tereddüt etmeden basarım ama yine de yerlere çöp atmıyorum

eray:
o diil de dün ben de tam uzaylı bi belgesel izledim 3 saat
hakkaten çok yalnızmışız uzayda ve sonumuz hiç içaçıcı gözükmüyo
begüm:
üüü
eray:
ayrıca dünya yokolmadan önce marsa kaçcakmışız
mars yokolmaya yakın da europaya
begüm:
mars çirkin
europa daha iyi ben direkt oraya kaçıcam
sen de gel jüpiter manzaralı
eray:
europada yüzeyde yaşiyamicaz ki
ordaki okyanusların altında faunuslarda yaşicaz mecburen
ama europaya da sıra gelince gidçek hiç bi yerimiz yok
begüm:
başka galaksiye gideriz
aynı dünyayabenzeyen ne sıcak ne soğuk böle ılık bi gezegen vardı
ama su olması gereken yerleri doğal gaz:/
eray:
bence dünyaya dev roketler bağlıyıp kaçıralım
begüm:
ahuwhaıurheza5b zpoe4 bn4zt5pb 4ipğtı 4w6ğkpğdkp
evet öyle yapalım
ben dünyayı bırakıp marsa felan gitmem
eray:
marsa gitmek için şimdiden marsı değiştirmemiz gerekiyomuş
yosunlar mosunlar yolluycaz
onlar oksijen yapcak
soora biraz daha değişik minik canlılar çiçekler böcükler filan
10yüzmilyon yıl sonra aynı dünya olucak
begüm:
biraz daha ısınsın yaparız acelesi yok
şimdi yetişmez çok kurak
aa gerçi su vardı marsta
suya at 2 3 balık
o zaten kendi evrimleşir
eray:
ama bence hiç gerek yok dev bi uzay gemisiyle uzayı gezmek istiyorum ben
nerde akşam orda sabah
begüm:
eskiden dünyayı gezerek göçebe bi hayat yaşamak istiyoduk
şimdi bi uzay gemisiyle uzayı gezerek göçebe bi hayat yaşamak istiyoruz
ahuehuah
eray:
hıhı hıhı
begüm:
zaten marduk felan çarpıcak ya
dün akşam uyumadan önce aklıma şey geldi
dünyadan birini marsa yollasak mesela keşif için
adam tam marsa gidip dünyaya bakıp el sallarken marsa göktaşı çarpsa
eray:
eauheuae
begüm:
göktaşının çarpması zaten 439285*895*348907952 da 1 ihtimal
adam da oraya 1 saatliğine gitmiş tarihte ilk defa
dünyada asla başına gelmicek bişey
eray:
ozaman bahtsız bedevi bile onun yanında dünyanın en şanslı insanıdır demek ki
begüm:
hıhığ
eray:
o diil de böyle iycebunalıma girdim bi ara bu tür belgeselleri izleye izleye
olum düşünsene bi gün dünya tamamen yokolcak lan
piramitler miramitler izlediğin bütün filmler en sevdiğin sokaklar filan
ühühüğğğ
begüm:
mühühüh niye üzüyosun beni ya
zaten ölcez
eray:
bütün bunlara bi çözüm bulmam gerek
ühühüüü
begüm:
bence diğer gezegenlere gidemiyo olmamız büyük haksızlık
uydularla bakabiliyoruz negüzel rengarek
ama gidip içinde oturamıyoruz
eray:
neyse ben yine de bütün paramı biriktirip uzayda 100yıldan fazla dayancak bi gemi yaptırmak istiyorum
begüm:
ben de gelebilirmiyim
eray
tamam ama yemek yap
begüm:
yemek de alırız 100 yıllık:/
eray:
bi de kırmızı düğmelerle oynama
begüm:
hihihi
eray:
neyse ki ölümsüz diiliz ya ölümlü olduğuma memnun oldum resmen
okadar yaşa yaşa sonra bütün dünyan elinden alınsın erisin bitsin
olur mu ööle şey ya
begüm:
biz ölümsüz olucaksak dünyanın da ölümsüz olması lazım
eray:
hıhı
begüm:
dünyanın ölümsüz olması için de güneşin ölümsüz olması lazım
güneş bile ölüyo
koskoca güneş
hiç yakışıyo mu
eray:
mesele de o zaten aslında
güneş ölürken kocaman şişip dünyayı yutçak
aslında buna bi çözüm bulsak marsa gitmeye de gerek olmaz
begüm:
bari adam gibi ölseydi
ne o öle şişip dünyayı yutmalar
eray:
ölürken bile düşmana zarar vermeye çalışan viyetkong askeri gibi
bi milyar çinli tükürse güneş azcık soğurmuydu aceba
begüm:
ahuehuahuehu
eray:
gemi istiyorum ben
zuzay gemisiiii
begüm:
yihuuu
eray:
kocaman sonik motorlu filan
ışınla beni sıkati odası da olcak
begüm:
büf hoparlörümün bası bozuldu ya
ölmek istiyorum
dünya yok olsa da şu hoparlörden kurtulsam
eray:
zaten bizim bilgisayarlar öle bi gemiyi kumanda etmeye yetmez
bi de üsdüne hofarlör bozuk
begüm:
zaten müzik dinleyemezsek gelemem ben
uzay gemisine güzel bi hofarlör alalım
eray:
mecburen dünyadaki bütün müzik film arşivlerini yüklüycez
oh sesi istediğin kadar açarsın uzayda
begüm:
dün akşam müziği fazla açmışım yan daireden duvara vurdular tıktık
uzayda olsan böyle sorunların olmaz
eray:
bi de dev projeksiyon koyup filmleri gezegenlerin üstüne yansıtıp izleyebiliriz belki
ama izlemek için 15-20 dakka önceden filmi açıp ışığın gidip gelmesini beklemek gerek
auehuae
begüm:
ahuehuahuhea

8 comments:

Jack said...

hayalimi çalmışsınız.

1- en yakın sürede korsan bayrağımı da çekip, flyfree adlı mekiğimle ardınıza düşeceğim.
2- oksijensiz evren boşluğunda güdümsüz füzelerimle asteroids® misali ava başlayacağım.
3- ıssız bir gezegene zorunlu iniş yapıp, robinson ve cuma hayatı yaşamaya başladığınızda "merhaba dünyalı, beni hatırladın mı? diyeceğim.
4- sonra spaghetti falan yapar, yeriz zaten.
5- bi de neptün benim.

Tunai said...

freelancer oynayalım bence

living maze said...

@jack: ohoo hemen uzayda özel mülkiyete geçtin; neptün senin falan değil, neptün hepimizin!

ayrıca füze hiç sevmem.

spagetti kısmı güzelmiş; direkt ordan başlayalım bence.

synonimus said...

holivud tarzı mantık hatalarıyla dolusunuz, bi kere dünya yörüngesinden biraz uzaklaşınca bir haftada buzla kaplanır. Gerçi o zaman da resmen tarihi deep freez'e atmış olursunuz fena fikir değil aslında. bir diğeri müzik arşivlerini dünyadan çıkarırken analog götürmeniz lazım, uzaydaki radyoaktivite tüm mp3 leri limewire virüsü gibi yapar, cd'leri ise rewritible CD yapar. yine de iyi yolculuklar dilerim. otosop yaparsam durmamazlık etmeyin.

Jack said...

kronik muhalif diye ben synonimus'a derdim heralde. muhabbetin hayalgücü eksenli ilerlediğini görmezden gelip, süper mantıklı yaklaşımlarla çürütmeye çalışmışsın fakat(bayılıyorum fakat demeye) otostop konusunda aynı hassasiyeti göstermemişsin. dünyadaki gibi, bir yöne doğru giden araçların sağ (bazen sol) tarafında durarak baş parmağı kaldırmak suretiyle otostop çekilmesi evren boşluğunda mümkün değildir. evren çok boyutludur, alt üst kavramı yoktur. bunun yanında nerede duracağını bilmen lazım diye düşünüyorum. ayrıca trafik yoğunluğunun fazla olduğu bir yer otostop için olmazsa olmazdır. üzgünüm ama evrende trafik yoğunluğu diye bir şey olmadığı gibi trafiğin kendisi de yoktur. öte yandan uzaydaki radyoaktiviteyi datalardan uzak tutmak için insanoğlu çoktan bişeyler keşfetmiş olmalı ki, mekiklerimizde bir çok data barınabiliyor ve data alış-verişi yapılabiliyor. bu yüzden arşivlerin illa ki analog olmasına gerek yoktur diye düşünüyorum.

ayrıca neptün benim olacak ama üzerinde komün hayatı yaşanması için elimden geleni yapacağım. (muhtemelen balıklar buna çok sevinirdi)

alıngan avukatınız jack mccoy sundu.

synonimus said...

bu türe biz ratio-punk diyoruz sevgili jack. demesek de şu an ben uydurdum. mantıklı hayaller. ferrari hayali kurmak yerine seat leon hayali kurmak gibi mesela. ya da örneğin zamanda yolculuğun mümkün olduğunu düşünürken geri dönüşün mümkün olmadığı koşulunu koymak. hayallerin içine biraz zorluk katılınca daha heyecanlı oluyor sanki. hani 3 dilek hakkın olunca bundan sonraki tüm dileklerim gerçek olsun çakallığını yapmamak gibi bişi. otostopa gelince o kitaba göndermeydi...

Jack said...

42'den emir gelmişti o yüzden otostopu zorlaştırayim dedim, heyecanlı olması açısından.

bi de mantıklı hayaller kurmaya ratio-punk değil, "plan" diyoruz sanırsam. ya da gerçekleşmesi muhtemel şeyler. yanılıyorsam yanılmıyorsun de.

bi de eleştirdiğin noktaları seviyorum aslında yanlış anlama, hem begümü okuyup hem de güzel eleştiriler okumak hoş.

living maze said...

synonimus: otostop yaparsan durmayız çünkü kesin bilimsel bilimsel konuşup sinirimizi bozarsın.

ayrıca dünyayı dev roketlerle kaçırırsak buzla kaplanmasına gelene kadar bi sürü bilimsel hata var orda, iki dakka hayal kuralım dedik hemen kötümselrik ettin.

zaten öğrenilmiş romantizm yazımdan beri kılım sana:(