Monday, December 14, 2009

enteresanlıklarla örülü yaşam

cumartesi günü optimum avm'de, defacto'nun jean çıkarma etkinliğinde hosteslik yapmıştım. demin internette gezerken bir haber sitesinde söz konusu etkinlikten bahsedildiğini gördüm ve sayfanın aşşağısında bi anda kendi fotoğrafımla karşılaştım, resmen çokkomik. kötü çıkmış olsam da bu da böyle bi anımdır:

http://www.haberler.com/defacto-nun-jean-cikarma-reklam-filmi-gercek-haberi/
http://www.haberler.com/resim.asp?haber_id=1844429
http://www.dha.com.tr/n.php?n=434f45fb-2009_12_14

5 comments:

Ganima said...

ben de ordaydım. yukardan bakınmıştım bi dakka falan. cincinçıkıcakkuşçıkıcak diye beynimi yediler yahu :) sen artık duymamaya başlamışsın galiba.

Anonymous said...

profilden görünmüyormuşsun algısına kaptırınca kendini gerçekten mütüş bi manzara çıkıyor, bu hayatı istikrarla sürdürürsen tanınmayan bir şöhret antolojisi kitabı oluşturabilirsin yazılarınla, fotolarınla yakında müziğini de bi haberin fon müziği yaparlarsa hiç şaşırmam

living maze said...

@ganima: cincinçıkıcakkuşçıkıcak diye benim beynim yandı zaten o gün. sonunda delirdim sanırım ve hiçbişey hissetmemeye başladım.

@anonymous: ehahe bestelerimden biri de bi yerde çalsa hakkaten çok eğlenirim. (gerçi sinirlene de bilirim, bana haber vermeden ayıp diilmi)

evetben said...

o diil de böle yorumlara cevab yazarken önce kime olduunu belirtine bi garip oluyo ya. sanki yemek blogları gibi

önder said...

böyle şarkının çalmaya başlamasıyla ayaklarını bikaç kere öne arkaya atıp break dans performansını sergilemeye başlayacakmış gibi bi halin var. adını anons etmediği için sunucuya kızgınsın ayrıca ama show must go on fikrini benimsemişsin