Friday, September 4, 2009

iade-i sinyal

bu balkon işi hoşuma gidince, gece nesquikli sütümü alıp tekrar balkona çıktım. tam oturup yazı yazmaya başlamıştım ki karşı apartmanda oturanlar tarafından gözetlendiğimi farkettim. bu dünyada ilginç olan şey diğer insanlar olduğu için gözetlemelerini bir türlü durduramıyorlardı ve ben de aynı şekilde iki de bir onlara bakmaktan kendimi almıyordum. sonra aniden modadaki evi hatırladım. bir keresinde karşı apartmanda pink floyd-echoes çaldığında önce müziğin kendi bilgisayarımdan geldiğini zannetmiş, karşı apartmandan geldiğini anlayınca şaşırmakla sevinmek arası bişey olmuştum; hatta o gün gökyüzünün aniden sarı, turuncu ve yeşil olduğu gündü. gökyüzünün geçirdiği bu evrimi benden başka hatırlayan olmaması beni bugün hala çok üzüyor. bu olay sadece kadıköyde mi gerçekleşti bilemiyorum ama ben gayet iyi hatırlıyorum.

havanın benim ruh halime göre değiştiğinden şüphelendiğim yıllardı ve çok iç bunaltıcı bir gündü. yağmur bir yağıyor bir duruyordu. evde biraz daha kalırsam asla mutlu olamayacağıma karar verip dışarı çıkmıştım. hava sapsarıydı, güneş falan yoktu. sonra hava yavaş yavaş turuncuya dönüştü ve aniden yeşil oldu.

No comments: