Tuesday, June 30, 2009

içinde ben de olsam sen sendir

Geçen gün çimenlerde ders çalışmak amacıyla, bisikletle yola koyuldum. hava bin dereceydi. maltepe migrosun önündeki çimenlere oturdum, ders notlarımı çıkardım. tam ders çalışmaya başlayacaktım ki yanıma 2 tane köpekoturdu. evet, bildiğin havhav. koskoca bomboş sahil var gelip yanıma dizildiler, sanki 3'ümüz birlikte gelmişiz gibi bi ortam oluştu.

biraz bakıştık köpeklerle, biri kahverengi biri beyazdı, iyi çocuklara benziyolardı. ben uzanıp ders çalışmaya başladım, onlar da manzarayı seyrettiler. bi ara yanıma bi selpakçı çocuk gelmeye çalıştı ama köpekler onu kovalayıp yanıma yaklaştırmadılar. bu iş çok hoşuma gitmişti doğrusu. hakkaten de köpekler insanın en iyi dostuymuş dedim ve dersime çalışmaya devam ettim. bir süre sonra gül satan bir çingene yanıma gelme eğilimi gösterdi, köpeklerim hemen havlayarak onu da uzaklaştırdı. ders çalıştığım 1 saat boyunca kimsenin beni rahatsız etmesine izin vermediler. dersim bitince köpeklerimi sevip onlarla vedalaştım ve caddebostanda 2 kırmızı tuborg içmek üzere yola çıktım.

saat 8 olmasına rağmen hava hala güneşli ve bin dereceydi. neyse ki öğlen evden çıkmadan önce omuzlarıma, kollarıma ve yüzüme güneş kremi sürerek zenci olma hitimalimi ortadan kaldırmıştım. güneş kremi kokusu kendimi tatilde gibi hissetiriyordu. keşke her günüm böyle geçse diye düşündüm. yani mesela sabah kalkıp kahvaltı ederken internette gezinsem, gazetelere falan baksam sonra chat batağına düşmeden internetten çıkamayı başarıp piyano çalsam, sonra bisiklete binsem, sahilde yazı yazsam, akşam da eve gelip film izlesem, kitap okusam daha ne isterim bence.

neyse bisikletle giderken bunları düşündüm, sonra suadiye'ye gelmiştim ki hava birden 15 derece soğudu. sakın abarttığımı sanmayın ne 15 derken ne de soğudu derken abartıyorum. bildiğin dümdüz giderken 32 derece hava 17 oldu. acaba ani bi hava akımı mı geldi yoksa suadiye başından beri mi soğuktu anlayamadım.

3 comments:

Ali Baki said...

bu hayalini kurduğunuz yaşamı kim istemez ki, neler feda etmezdim öyle bi hayat için... iş yok,stres yok, hayat var,doğa var,sanat var... gel de şimdi çalışmaya geri dön, bu tip postları akşam 8'den sonra atın lütfen :)

ha bu arada 15 derece soğusa n'olur ki 985 derece de yeterince sıcak :P

living maze said...

:) öyle deme, 985 derece o kadar da soğuk sayılmaz:p

ben iş hayatı varken de mutlu olmanın bi yolunu bulucam merak etmeyin!

why so serious? said...

kirmizi tuborg icilir mi ya