Monday, June 22, 2009

dikkat dillipapuç düşüyor

bugün sınavım vardı. 3 gün boyunca bu sınava çalışmaya çalıştım, bi türlü çalışmadım. en son erteleye erteleye bu sabaha; yani sınav sabahına kadar erteledim ki sabah da çalışmayıp vapurda çalışırım dedim. vapurda çalıştım ama hakkaten 20 dakika boyunca.

okula geldim. sınavı 2'de sanıyordum ama hocayla yaptığımız kısa sohbetin ardından sınavın aslında 13:45'te olduğunu anladım. bu sohbet yüzünden derslere hiç girmediğim de ortaya çıkmış oldu. üstelik sınavı 2'de sanmama rağmen 2'ye de 10 dakika kadar geç kalmıştım. böylelikle sınava yaklaşık yarım saat geç girmiş oldum ve bitmesine sadece 10 dakika vardı. hoca bana kağıdımı uzatırken aşşağılarcasına "10 dakkada yetiştirebilicek misin" dedi. birşey demeden aldım kağıdımı, en öne oturdum.

krizi çok iyi yönettim. sınavın yarısı testti, yarısı klasikti. önce hızlıbişekilde test sorularını yaptım, sonra cevabını iyi bildiğim klasik soruları yaptım. son 2 soru kalmıştı ki süre bitti ama zaten onların cevabını bilmiyordum. üstelik süre biter bitmez kağıdımı verdiğim için kağıdını ilk verenlerden biri oldum.

sonuç olarak bu maceralı sınavdan ben her şeye ramen bi 60 alırım. zaman darlığı yüzünden bildiğim şeylerin bütün ayrıntılarını yazamamış olmam bana olsa olsa 10 puan kaybettirecek ama bence bu gayet iyi bi sonuç.

No comments: