Wednesday, May 27, 2009

komşu komşunun komşusudur

Demin tam blog yazmak üzere hazırlanmıştım ki kapı çaldı. Delikten baktım "yardım edin elimi kestim" diyen yere çökmüş bi kadın gördüm. Açtım kapıyı, elinden şıpır şıpır kanlar damlıyodu. Karşı komşumuzmuş kadın, evinin kapısı falan açık zaten. Hemen havlu kağıt getirdim, kanayan yere bastırdık. Kan durdu gibi olunca kesiğin boyutlarına bakmak üzere "kağıtları kaldıralım bi" dedim. Kadın korktu bakamadı, kesmiş parmağın yarısını. Sonra "o kadar panik yapılacak bişi yok" falan dedim rahatlattım kadını. Baya bi rahatladı heralde ki "ilginç bi tanışma oldu" diyerek espri bile yaptı.
Sora apartmandaki kanları temizledim. Viledayı hazırlamışken kadının evindeki kanları da temizleyeyim dedim, görünce korkuyo çünkü. Ben kadının evini temizlerken annem asansörden indi. Beni karşı komşunun evini temizlerken görünce baya şaşırdı, şimdi kadınla birlikte hastanedeler.

4 comments:

misköküzü said...

begüm:
kadının parmağı kopuyomuş büsürü dikiş atmışlar
cicek insanı:
euhueh oha o da yani
cicek insanı:
kaç yıldır kadın
cicek insanı:
nası kesmiş

mafiz zamir said...

begüm lan bu olayı hiç unutmuycam korkarım, hayatında ilk defa bi ev temizliosun o da senin diil :P

fakeangel said...

ustteki yorum tam anne yorumu olmus.

living maze said...

kesinlikle katılıyorum