Sunday, April 12, 2009

bi kere emekli oldun mu artık hep emeklisindir

içimde bi huzursuzluk vardı demin. sanki bi işi yarım bırakmışım gibi bi huzursuzluktu bu. önce ciddiye almadım, birazdan geçer sandım ama geçmedi. neyi yarım bıraktığımı hatırlamaya çalıştım, hatırlayamadım. yarım kalan o şeyi bulup tamamlamak; bu huzursuz histen kurtulmak istedim.

kalktım, odamı havalandırdım sonra mutfağı da havalandırdım ama mutfağı havalandırmam çok saçmaydı çünkü mutfakla hiçbi alakam yok. neyse çişimi yaptım, çantamdaki dişfırçalarımı tuvalete yerleştirdim, kıyafetlerimi dolaba kaldırdım, çorabımı değiştirdim falan... sonra yerde duran çorabın öbür tekini buldum ama huzursuzluk geçmedi. saçımı topladım, hırkamı değiştirdim, yatağın çarşafını düzelttim yine geçmedi. izlemediğim filmleri izlediklerimden ayırdım, odamdaki su şişesini doldurdum, müziği değiştirdim yine geçmedi. sonra regl olduğum aklıma gelince huzursuzluğumun hormonal olduğunu düşündüm. ama yine de emin olamıyorum yarım kalan bişeyler var mı diye düşünmeye devam ediyorum.

5 comments:

mafiz zamir said...

resimlerimi göndermedin!
o yarım kaldı işde:Ç
huzursuzluğunun geçmesi için hemen git cemoşa al kabloyu gel.

living maze said...

o daha sonraydı olum

evetben said...

cümle hırsızı.bu edebiyat hırsızlıkların yüzünden kapattırıcam bloğunu

Anonymous said...

hayatını tamamlamamış olabilirmisin acaba bazen böyle bir tamamlanma huzursuzluğu da yaşayabiliyor insan en gerçek tamamlanma o olsa gerek.(geber! der gibi oldu biliyorum) Bu arada fight clubdan da şöyle bir replik geliyor aklıma '' tam olmaya çok yaklaşmıştım ''

living maze said...

sanmıyorum, benimki tamamen regldendi:p