Wednesday, March 11, 2009

en-çok-ayrı-yazılması-gereken-de-ve-mı-yı-ayrı-yazamadığım-için-siniroldum

dünklavyeyesudöküldü,adansonrakiharfvespacevozuldu,ndevozu lmuştuamadüzeldisonra,amaneysekiekranklavyesidiyevişeyvarmış. onun sayesinde b'de yazabiliyorum boşluk da koyabiliyorum ama msn'de ekran klavyesiyle yazmak çok uzun sürüyo. sonunda-şöyle-6i-yöntem-geliştirdim,6aya-pratik-oldu,göz-yormuyo,yani-yoruyo-da-vitişikkadardiilsonuçta.

klavyeye-su-döküldü-diyorum-da-laptopa-döküldü-yani-su,6asit-6i-durum-diil,düzelmicek-diye-çok-korkuyorum,servise-falan-vermemiz-gerekmezumarım,kuruyunca-geçer-diyorlar-umutlanıyorum-ama-6unalımdayım-resmen,enson-30milyonluk-şemsiyemi-tripte-unutunca-6u-kadar-üzülmüştüm,hayat-6eni-çok-yoruyo.

2 comments:

misköküzü said...

aman danrım!! o şemsiye kayıp mı oldu :( rüzgarda dönmeyen, 30 miyyon olmasına rağmen 5 miyyonluk mütevazı görüntüsüyle, biricik mercimek çorbası şemsiyesi kayıp mı oldu yani..en az senin kadar üzüldüm doftum.

living maze said...

ühühü-aklıma-geldikçe-ağlıyorum-ah6ap. kay6ımız-6üyük...