Monday, December 15, 2008

bir dinozorum var ve kullanmaktan çekinmem

Geçen gün başka bi algı boyutundayken hiçbişeyi o kadar da kontrol etmediğimizi farkettim. düşünceler beynimizin içine atlamadan önce hadi biraz düşüniym diyoruz sanki. öyle bi durum ki bu hiçbi şeyi seçmediğimiz anlaşılmasın diye beyin bi düzenek kurup bizi kandırıyo. mesela yapmak zorunda olduğumuz şeyi istememizi sağlıyo ki kendimiz istediğimiz için yapmış olalım. bu yüzden yemek yemeden önce acıkıyor su içmeden önce susuyoruz. ha bak özgür diilsin su içtin derlerse de istemesem içmezdimsonuçta diyoruz ve özgürüz diye geçiniyoruz. bıravo bize.

4 comments:

Düşünen said...

ben çok iyi anladım aslında;
yani bizler (bkz: insanlar)istedikleri şeyleri aslında iradeleri dışında da isteyebiliyor. yani özgülük bir bakıma olduğundan daha saçma, karmaşık.
(bkz: ben bugün bir yorum yaptım, hadi hayırlısı)

living maze said...

evet aynen öyle bişey.

anladığın için teşekkür ederim.
yorum seviyorum ben siteye her giren yapmalı bence, sinsi sinsi çıkmamalı!

Düşünen said...

hımmm umarım bende bunu bloğumda görürüm :)
(bkz: taş atmak)
offff bazı zamanlar ne kadar yazasım geliyor...
(bkz: ekşi sözlük)

Anonymous said...

aslında sanki yanlış bi yerden yanlış bi yere varmışsın şoyle ki zaten istemenin doğası bu ihtiyacın olan şeyleri istersin özgürlükse seçimdir, yani susayıp içmeyedebilirsin gayet ama ölürsün o zaman ki bu da bir seçim dolayısıyla özgürlüktür, yaşamayı seçersen bu seçime bağlı özgürlükler yaşarsın yani ne içeceğini seçebilirsin mesela bu da bi özgürlüktür '' benim seçtiğiiiimmm seçimim seçimim seçimimdiiirr'' güzel şarkı '' bu baltayaa oooğğğğ sakın sakın sap olma'' nerde kalmıştım öyle işte ayrıca beyninin seni kandırdığı bilincine varmış bi insan olarak söylediklerinin vardığı yer bir paradox yaratmıyormu sence de onun için sen yoksun durmalıyım yazıdan daha uzun oldu yorum herşeye rağmen düşünmüş olmanda yeter diyelim bari yani ne olursa olsun düşünme şeklin eğlenceli