Tuesday, July 1, 2008

olmak ya da olmamak, hakkaten de bütün mesele bu

Yarın erken kalkıp amilyat olucam. Bi arkadaşım bana vaktiyle "1 hafta sonra ölüceğini bilsen dişini fırçalar mıydın?" diye sormuştu. Bu sorudan yola çıkarak son bi haftamı hayatımın son günleriymişçesine bir bakış açısıyla değerlendirdim ve cevabımın "fırçalardım" olduğuna karar verdim. Çünkü zaten ben yaşamak istediğim hayatı yaşıyordum, 1 haftam kaldığını öğrenince birden bire değişmeyecektim. Bilmiyorum, belki biriki kişiyi arayıp "ya kusura bakma ben sana aslında öyledemekistememiştim" derdim ama muhtemelen bunu da yapmazdım çünkü bence insanın kendine yapacağı en büyük kötülük yakında öleceğini hesaba katarak yaşaması olurmuş. Bu davranış hayatın kozmiğine aykırı.

1 comment:

berkan said...

geçmiş olsun. her şey yolunda umarım.
-
anonimouse kabul etmiyomussun :(