Friday, January 25, 2008

at olur inek olur

Mp3 playerıma pil almayı unutuyorum ne zamandır bu yüzden salondaki kumandanın pillerini çalıyorum. salonda 2 kumanda var, biri televizyonun biri uydunun. her biri ikişer ince pille çalışıyo, eder 4 pil. 1'rer tane aşırdım ikisinden de. tabi pili aldıktan sora öyle tek pilli bırakmıyorum kumandayı, aldığım pilin yerine bitirdiğim boşu takıyorum ki kumanda çalışsın. yani her kumandada biri boş biri dolu olmak üzere 2 pil oluyo.
annem de gitmiş kumandaya duracell pil koymuş, suça teşvik resmen.
şimdi yine bitti mp3 player ımın pili, gidip bi tane daha aşıriym diyorum ama artık 2 hakkım kaldı sadece. eğer bi tane daha alıp yerine bitmiş pil koyarsam bi kumanda iki tane bitmiş pille çalışmaya çalışıcak. bu da şöyle bi sorunu doğuruyor; yarın bi gün kumandanın pili biterse vicdan azabı çekmeli miyim? ama belki de en kötüsü salondaki stoklar azalınca abiinm odasındaki televizyon kumandasına dadanmış olmam. nası bi insan oldum ben yaleppim kendi kumandamdaki pili kullanmak şu ana dek aklımın ucundan bile geçmedi. neyse abimin kumandasındaki pil kalem pil olduğundan ötürü paçayı kurtardı. ben şimdi salona gidip son bi tane daha pil çalıcam ama pazar eve geldiğimde yeni piller takıcam onlara merak etme annecim ama duracell diil panasonic alırım söyliyim. ben bi kumandanın 2 duracell pili haketmediğini düşünüyorum.

No comments: