Saturday, November 3, 2007

sobakawa yastık

yine dudağımı yemeye başladım 3 gündür. o kadar harika bişey ki duramıyorum. hergün yeni kabuklar koparıyorum. bazen saatlerce gözümü tavana dikip dudağımı yiyorum. ağzımdan salyalar akmaya başlayınca farkediyorum saatlerdir neyle uğraştığımı. dışardan görsem kendimi tam bi deli derim yani çünkü sorunlu bi harekete benziyo. halbuki ben sadece dudağındaki bi hücreyi koparan ve dudağın diğer kısımlarını onunla aynı hizaya getirmeye çalışan zavallı biinsanım. neyse bu iş çok uzadı, resmen hayatımı yavaşlatmaya başladı dudaklar değerli vaktimi buna harcayamam şimdi nemlendirici sürüyorum ve şu andan itibaren dudağımı bi daha yemeyeceğime dair söz veriyorum kakaperime.
evet yanlış duymadınız benim kaka perim var çünkü kaka önemsenmek istiyor. kaka kendinden bahsedilmesini istiyor bu yüzden erayla ne zaman konuşsam kaka da bizimle.

No comments: