Friday, October 5, 2007

Blogu koyim sana bişe olmasın

hey sen ne dediğini mi sanıyosun? diye bi ses geldi taa derinlerden. bu denli anlatım bozukluğuyla konuşan biri ancak içimdeki ses olabilirdi. nasıl olsa birazdan yerini 2 numaralı sese bırakıcaktı. o da saçmalıyo ama en azından dilbilgisi nedir biliyo. ama 2 numaralı sesin, sanki 1 numaralı sesin hep haklı olduğunu düşünüyomuş ve onun haklı olmasından sıkılıp gıcıklığına ortaya karşıt bi görüş atıyomuş gibi bi hali var. 1. ses çok mantıklı ama ayrıca sinir bozucu. böle herşeyi eleştiriyo falan moral bırakmıyo insanda. üf ne salaksın falan diyo bazen. hayır ben salak diilim salaklık yapıyorum ama salak olduğum anlamına gelmezki bu. gelir mi? salaklık yapana da salak demiceksek salak kimdir? salak ne ki ya höf. neyse 1. sese bişey beğendiremiyoruz salaktan bahsetmek istemiyo. 2. ses birinci sesin dediğini yapmamdan ötürü üzgün. 2. ses çok duygusal biri sanki hafiften ezik. böle onun dediklerini çok göz önünde bulundurmuyorum diye plan yapıp bana yalakalık yapıomuş gibi gelio bazen. neseki onlar sadece ses kararları ben veriyorum.

No comments: