Tuesday, May 8, 2007

Askerdeki abinin cevabı

Çok sevgili tek kardeşim Düdüm,
Sen o mektubu yazarkene dikkat ettim haggaten ben çok uzaklardaymışım.Di.Bak mektup böyle bişey olmasına rağmen di mi ye di diyebiliyoruz. Neyse, siz beni beyaz şeye peçetelik örneğini vermemle hatırlıyosunuz, ben seni saçı başı dağılmış gecenin 4'ünde şapşal şapşal bakarken hatırlıyorum hehe:) Ben gittikten sonra arabayı neden aradığınızı da anlayamadım, arabayı otoparka bırakmıştık, keşke ilk otoparka baksaydınız:p
Annemle konuştum Merlin Mensın konserinde hasta olmuşsun. Merlin nasılmış? İyi miymiş? Bir eksiği gediği var mıymış?
Evet tahmin ettiğin gibi burası çok net. Sabah kalkıyoruz, akşam da yatıyoruz. Başka bilgi veremiyorum çünkü burası terör bölgesi, dışarı bilgi vermek yasak. Sen sabah kalkıp akşam yattoğımızı da duymamış ol, sorarlarsa öğlen uyuyo gece kalkıyolarmış falan dersin. Kozmik ışınların dün geldi sağolasın. cam açıktı, kapının ötesinde, çöplüklerin orda, domuzların arasından geçip gelmiş. Evet burda domuzlar var, bazen dağlardan demirlerin önüne kadar geliyolar sohbet ediyoruz.
Bunun dışında bugün bizim askerdeki 12. günümüzdü. Bu durumda şafak 144 oluyor. yani güneş 144 defa doğucak sonra ben gelicem. Böyle söyleyince çok uzun geliyor, aslında nasıl söylersen söyle çok uzun geliyor, olsun. Çok değerli komutanlarımız sağolsun onlar sayesinde günlerimiz çabuk geçiyor. Bu mektubu hangisi okuyacak bilmiyorum, çavuş da dünya tatlısıdır evet, neyse.
Ben en çok tuvaletimizi özlüyorum, alaturka tuvalete bir türlü alışamadım. Herkes gün sayıyor ben tuvalete girişimi sayıyorum, bugün 3 oldu. 48 defa daha yapınca evde olucam:p
Ayıp olmasın seni, annemi, babamı da özlüyorum. Şaka maka senelerdir ilk defa bu kadar uzakkalıyoruz, 6 ay felan.
Burda evli çocuklu benden ufak insanlar var. Nişanlı adamlar var. Hiçbiri benim gerizekalı eski yeni kız arkadaşlarım gibi değil. Fedakar falanlar lan?!
Neysem yavaş yavaş alışıyorum disipline, yalnızlığa, insanlara. Daha ikinci haftadan değiştiğimi hissediyorum. Hayatımda vazgeçilmez olan pek çok şeyin yokluğuna alıştım. Döndüğüm zaman daha çok kitap okuyacağım, Bilge Adam'a gideceğim, takım bulabilirsem amatör ligde oynuycam.,öyle.
Neysem... İlişkiteki fotoda benle manga arkadaşlarım var. Lütfen resmimden korkmayın olur mu? Ben iyi bir insanım.

Ömer

No comments: