Saturday, April 21, 2007

Askerdeki abiye mektup

sevgili tek abiciğim ömüş
sen bu mektubu okurken ben çok uzaklarda olacağım desem abartmış olmam di mi? di mi diyorum ama sen di diye koyamazsın lafı şimdi çünkü mektup böle bişiydi, sorduğun sorularla başbaşa kalıyosun yankılanıyo di mi mi mi mi diye. o yüzden emesen diye bişey var. gerçi orda da yazdıklarımız gitmiyo daha feci. o zaman gugul tolk. neyse ne diyodum ha sen bu mektubu okurken ben çok uzaklarda olacam diyodum ama bu mektubu yazarken aslında ben burdayım uzaklarda olan sensin. sen mektubu okurken de sen orda olmuş oluyosun uzaktaki ben oluyorum. çok karışık di mi mi. ayrıca ben bu mektubu okurken o zaman kim mektubu okurken kim uzaklarda oluyo belli diğil. neyse daha az karışık şeylerden bahsedelim.
sen gidince enteresandır nickfallin hiç online olmuyo aranızda bi bağlantı olduğundan şüfeleniyorum. tam şu an resmen saçmaladım farkındayım ama kusura bakma biliyosun ki seni, beyaz şeye örnek olarak peçeteliği göstermenle hatırlıyoruz. bütün bunlar sana az bile diye düşünüyorum ben şahsen. lütfen gözlerini aç artık bu dünyada daha beyaz şeyler de var. mesela sahlep mesela kar ne biliym bulut falan ardından daha iğrenç bi espiri daha yapmıştın, neyseki onu unutmuşum peçetelik daha sarsıcıymış demekki.zaten sen uçağa bindikten sora arabayı bi türlü bulamadık. Giderken son bi gol atiym dedin sanıyorum ki.
bu aralar nedense konu sürekli askerlere ve çadırlara geliyo. 2 temmuzda 4 günlük bi festival var marilyn manson beni görmeye geliyomuş ona gidicez su tabancalarımızı alıp. sanıyorum siz gerçek tabancalarla uğraşıyosunuz çok banal. festival için çadır lazım tabi fekat ben çadırımı arkadaşa vermiştim. o arkadaşta başka bi arkadaşa vermiş çadırı, verdiği arkadaş askerde olduğu için çadırıma şu an ulaşılamıyor. ama başlangıçta benim çadırım verdiğim arkadaşta şu an başka bi arkadaşın çadırı varmış. o çadırın sahibi arkadaş da askerde. istersen onu verim sana dedi ne anlatıyorum ben ya. askerler ve çadırlar.
gördüğün gibi burda herşey çok karışık. eminim orda çok minimal bi ortam vardır. herşey çok netir. 5 aylık izolasyon döneminizin tadını çıkarınız. sana burdan bi takım enerjiler yolluyorum alıyosun işallah.almıyosan kozmik kapılarını biraz aç alırsın. şimdilik benim söyliyceklerim bu kadar. burdan bu mektubu okuyan herkese selamlarımı iletiyorum. kendinize iyi bakın efendim. mutlu olun.

No comments: