Friday, January 12, 2007

Teomanın felsefe öncesi düşünüş notları gibi olsun istemedim bu sefer?

(bu soru işaretiyle yazdığım cümlenin başlık olup olmadığını düşünüyordum)

Yediğim en güzel kek ve içtiğim en güzel (ikinci) şeftalili ice tea. sesleri özledim. benim beynimde getirdiğim son noktadan çok uzaklarda olduğunu hatırladım, o benim uydurduğum ifadeyle yaşamadığını. (denizin içinde bisiklet?)

İçimdeki yolculuk diye bi sanat yapıtı vardır kesin?

Tuvalette - zoru buldun peki kolayı (?) o zaman niye aramıyorsun? diye düşünmüştüm o aradaki kelimeyi hatırlıyamıyorum. güzel ya evet, güzel şeyler var, benziyolar birbirlerine.

Benim gözüm de öyle. susuyo ama normal. çok uzak biyerden tuttum onu. sayfanın yarısında unuttuğum şeyi hatırladım "zi" yi tutmuştum aklımda tuvaletten gelirken.

Ben düşüncelere sahip değilim düşünceler bana sahip.

No comments: